2021/11/21

倫敦一日遊 London Eye

買了#MerlinPass 當然要用盡佢

上星期買gold pass
即日就book 了昨天行程
第一站,London Eye
雖然經過london Eye 不少次
不過,昨天是第一次坐London Eye
係香港住慣摩天大廈,我對摩天輪的興致缺缺
不過,既然pass 包左,就當然要抽時間去坐下
我地book 左11:30, 幸好,因為下午時發現排了長長人龍,而11:30 時其實無乜人
坐在London Eye 內可以飽覧倫敦景色
全程大約40分鐘
未坐過既,不妨試下,景色很好,如果天氣好更吸引




















===========================
香港 <==> 英國寄件服務
.
Black Friday is Coming, 想慳上加慳, 記得留意TopCashback 有無回贈, 未登記過既, 用以下LINK 登記, 3個月內有任可消費就有12鎊回贈
.
American Express Refer link, 成功申請可以有6000 Avios (3個月內消費£1,000 )
.
Shopmium Referral link, 或我既Referral code XI2M2P 可以免費換一樽Pringles 薯片

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料
移民英國新手懶人包 (居住/學校/醫療/工作/交通/購物)

英國教育系列 -- 綜合篇

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

===============================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

請留低
姓名
電話
Email

以上只係個人分享, 並不構成任何建議

我之前用的移民顧問,是英國注冊的移民顧問,可以用中文或英文溝通,如果有需要找專業人仕幫手申請各種簽訂,可以Email 比我,請記得留低姓名,電話,和電郵以便聯絡,以及要說要想申請哪一種簽證。

一開始的查詢是免費的,可以先把個人背景,想申請的簽證,大約想申請的時間,到英國的日子和移民顧問傾詳情,若決定要找移民顧問幫手申請才付費的。
===============================================================
更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/

沒有留言:

張貼留言

熱門文章