2022/09/16

買不完看不完的 Beast Quest (With 100 Recommend book for Primary School, from Reception to Year 6)

暑假時,買了Beast Quest Series 1-6, 共36本

一星期後,弟弟話佢睇晒了,知道故事未完
不停摧速我買之後的
我叫弟弟先翻看多次先
爺爺嫲嫲返香港前
成功扭到爺爺買比佢
















上星期收到
第一時間拆開來,然後問,為什麼沒有box case 🤔 我怎麼知道,買的時候我也沒留意
反正是Beast Quest Series 7-10 便ok 了
有盒沒盒都一樣吧
弟弟說沒有盒,書不能排好
那,便把送書時的紙盒改裝一下吧
Harry Potter 那套,之前也是同樣用網購箱改裝😆
弟弟對放書的東西比較有要求
把書整齊放好後,弟弟上星期開始睇
當晚,他拿著Series 10 book 6 看,看到最後沒有「尾巴」了,是故事結束了,終於放心由Series 7 book 1 開始看
我沒告訴他其實之後仲有🤣
若他知道,肯定又吵著要買晒
他今日看到Series 9 了
他說看完全部後,由Series 1 重看一次
之後就會叫我買 The Hatmaker
和之後個本The Mapmaker
因為學校睇過,話好睇喎
今日弟弟學校有家長會,講解下如何在家支援孩子
之後還派了一份 Year 4 100本推薦書
可以做今學年買書參考

100 Recommend book for Primary School, from Reception to Year 6

===========================
香港 <==> 英國寄件服務
.
網上購物想慳上加慳, 記得留意TopCashback 有無回贈, 未登記過既, 用以下LINK 登記及消費最少10鎊, 即可以得到10鎊Cashback 回贈
.
如果大家既能源公司就快到期,
可以去Octopus 格下價, 睇下佢既PLAN 會唔會平過你
若價錢OK, 用呢條ref link, 我和你可以share 100 鎊回贈, 即每人50鎊,
可以幫補下冬天暖氣費🤣
.
American Express Refer link, 成功申請可以有6000 Avios (3個月內消費£1,000 )
.
Shopmium Referral link, 或我既Referral code XI2M2P 可以免費換一樽Pringles 薯片

沒有留言:

張貼留言

熱門文章