2020/02/05

反送中, 武漢肺炎與移民

反送中, 武漢肺炎與移民

我們一家在2019年5月正式移民到英國
 到步不足一個月
反送中就在香港爆發

還未離開香港前, 己知送中條例
老實說, 當時以為是一定會通過的
從沒有想像過香港人咁強
而且可以一直堅持到今
我非常佩服

另一方面
以香港人既質素, 應該配更好的政府
香港既高官, 真係一山還有一山低
我以為689 己經夠衰
原來仲有個叫777

年尾, 反送中開始有冷卻
但又來一個武漢肺炎
看著周邊政府各出政策
然後看到香港政治既記者會
真心覺得為何要這樣折磨香港人呢?

為什麼香港淪落到要搶口罩, 清潔用品??
即使在沙士時, 都沒有缺貨過
而這個時候, 我們的政府在做什麼??
香港生產的口罩, 不單香港人分不到, 連醫護都沒有, 連醫護都要搶口罩
想訂口罩, 即使不嫌貴, 由外國訂回來, 又因為政府把口罩訂為禁運而不能入口
一個口罩都難買
除此之外, 還要面對強國人一樣在高價搶口罩
700 萬人怎樣和14億人爭??

在這個BLOG 也好, 在我的FB PAGE 也好
都一直有人問移民英國的資料

6-8 月, 反送中最激烈的時候, 是最多人問的時間,
年尾開始, 問問題的人減少了
而武漢肺炎變得嚴重時
近來查詢的人又變多了

我知有部份香港人覺得
送中條例不好
但香港仍然易搵錢
想搵多幾年錢先移民

有D 朋友去年搞移民, 現在己到了英國開展新生活
就會覺得當日的決定沒有錯

有D 朋友當日覺得未想走
近日都開始查詢了

呢個世界, 從來都是一樣
錢, 係搵唔晒的
最重要係咩??
你有命去享
可以自由自在咁享受人生
而且, 還要有家人在身邊

還在猶豫的
想一想為什麼想移民
列出現在移民的優點和缺點
留在香港的優點和缺點

想實行的
就立即準備
想用什麼方法移民
要預備什麼
即使你決定移民, 都不是一時三刻可以起行
但呢個世界可以變得好快
如果移民政策有什麼改動,
可能就會影響計劃
但只要人到了英國
之後政策有什麼改動都不怕了



以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/






2 則留言:

  1. 師姐, 非常同意你既講法, 我都諗左好耐, 睇住呢幾屆既政府, 真心覺得無乜希望, 至少香港唔再係一個我想長居既城市。心動不如行動, 就算無全盤計劃, 摸著石頭過河也未嘗不何。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在你的台灣生活好習慣了吧

      睇住今次武漢肺炎, 更加覺得有一個民選政府係幾咁重要

      刪除

熱門文章