2021/10/15

沉迷在有聲書中的弟弟

呢排,哥哥又拎返Harry Potter 既Audiobook 來聽

早幾日,哥哥話要弟弟陪佢一齊聽,又由book 1開始聽
一聽之後,不得了,弟弟現在晚晚要聽住訓,都算了,平日d 書佢會聽聽下訓著
但, 開始聽Harry potter 就聽到12點都未訓著,佢話要聽落去,要知後面講乜
一本書要播十小時
現在已聽到book 2 既一半
呢幾晚都係到十一二點發現佢仲未訓著,強行關掉speaker 逼佢訓
p.s. 早兩日開始時,陪佢邊睇書邊聽,其實我之前已看過中文版小說,英文版小說,電影都不只看過一次,可能因為已知故事內容,竟然可以跟住Audiobook 既速度看書,然後,弟弟竟然又識到時到候翻頁 (Kindle ) 證明佢都知書去到邊,不過,睇左一個chapter 之後,佢話淨係聽書就夠了
留意,kindle 可以駁藍牙聽Audiobook, 不過佢係預你看到某個chapter, 跟住聽書,可能聽完兩個chapter 又看書,所以佢會跟據你睇到邊播比你聽
若想邊睇邊聽,應該用Kindle 看書,再用電話播書,我會駁去藍芽speaker, 方便我在樓下篤電話而弟弟在樓上邊聽邊訓


昨晚聽到book 2 Chapter 16之後暫停左
諗住訓前同佢睇下其他故事書
然後,佢話佢想睇埋book 2結局,問我拎書睇
我比部Kindle 叫佢睇
一開始,佢想睇返實體書,因為未慣用Kindle 睇書,但我得中文版咋,英文得Kindle 有,咁佢唯有照睇
由Chapter 16開始睇,然後,無幾耐,佢同我講已經睇完

睇完?
雖然Chapter 16佢都聽左一半,但仲有Chapter 17 & 18 喎,2個chapter 可以一晚睇晒架咩🤔
叫住佢話叫我讀book 3 比佢聽
好彩聽左兩本之後,勉強都讀到既😆
然後,我帶著疑惑,今朝問佢
👩🏻 你係咪睇晒book 2 了?
👶🏻 係呀
👩🏻 咁結局係咩?
👶🏻 蛇死左
👩🏻 邊個殺架?
👶🏻 harry
👩🏻 點殺架?
👶🏻 sword form sorting hat
好吧,果然係睇完
今朝開始聽book 3了
今日,佢話今晚我讀一個chapter 比佢聽,然後佢自己睇一個Chapter 喎,睇下係咪有心機睇講






===============================================================
香港英國零距離 -- 香港<--> 英國速遞服務
全新 Easy Parcel 速遞服務幫到你!! 我地爭取到比DHL 正價大約6折的運費,只要經我們出DHL 提單,可享最優惠運費,令你感受到香港和英國零距離。
詳細資料:

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料
移民英國新手懶人包 (居住/學校/醫療/工作/交通/購物)

英國教育系列 -- 綜合篇

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

英國生活慳家大法

TopCashback Ref, 用呢條LINK 登記, 送多5鎊回贈

===============================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

請留低
姓名
電話
Email

以上只係個人分享, 並不構成任何建議

我之前用的移民顧問,是英國注冊的移民顧問,可以用中文或英文溝通,如果有需要找專業人仕幫手申請各種簽訂,可以Email 比我,請記得留低姓名,電話,和電郵以便聯絡,以及要說要想申請哪一種簽證。

一開始的查詢是免費的,可以先把個人背景,想申請的簽證,大約想申請的時間,到英國的日子和移民顧問傾詳情,若決定要找移民顧問幫手申請才付費的。
===============================================================
更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/


沒有留言:

張貼留言

熱門文章