2020/06/02

英國的歧視問題嚴唔嚴重呢?

英國的歧視問題嚴唔嚴重呢?

呢個問題, 由我諗住申請移民, 朋友會問
到現在搬左過黎己經一年,
仍不時有人問呢個問題


問呢個問題既人, 本身己經有一個前設, 就係華人一定會被人歧視架, 只係嚴重定唔嚴重
不過, 我地黎左咁耐, 暫時, 好彩地, 都無遇過被人歧視既問題

關於華人在外地被歧視呢個講法,
真係自古以來就存在咁
二三十年前, 或再以前既人移民,
可能問題會比較嚴重
當時移民既人可能英文無咁好,
又無得上網, 資訊無咁發達
當你和本地人溝通唔係咁流暢時,
誤會係會隨時發生架

不過今時今日, 唔少移民二代係呢到長大, 讀書, 再出來工作,
自細己經適應呢到, 又有唔少朋友
佢地同本地人己經無咩分別
而現在才移民既人, 本身大多都係有學歷同工作經驗
過黎搵既工都係專業工作
又或者是投資移民
根本整個背景都唔一樣
好難和幾十年前比較

暫時, 我認識既鄰居也好, 學校的家長也好,
都非常親切有禮
當初我們剛到英國
對我們很照顧
好像有同學生日, 知道弟弟初初上學,
只邀請幾個同學仔既生日會都預埋佢
學校又會派同學仔做BUDDY 照顧佢地

鄰居知我地初到英國, 會介紹邊到有公園, 去邊玩好
第一個暑假, 己經日日和鄰居玩在一起
後來我們搬家了, 仍然和舊鄰居保持聯絡


英國既種族歧視係犯法,
職場上, 唔會容忍種族歧視出現
若被人種族歧視, 大可以去HR 或報警
所以明顯的種族問題比較少
暗地裡呢?
我覺得, 在一間公司工作, 和人打好關係好重要
有時, 只要你處事態度好, 有禮, 親切, 別人怎好意思歧視你呢
如果有人暗裡不喜歡你又如何?
反正, 不可能要全世界喜歡你
只要做好自己便好了

如果街上遇到種族歧視怎麼辦?
好像在武漢肺炎最嚴重的時候,
都有聽說有人在街上聽到對方說他是病毒之類
如果對方只有一個人, 罵回去就算了
如果對方不只一個人, 快快離開現場好了, 安全最要緊
這些情況, 我想應該不太多吧
因為只有在網上聽說過
這些惡言惡語都是出於無知
反正大家不認識大家
你和無知的人一般見識嗎??
放在心裡也沒意思
如果你在香港, 遇到一個人隨街罵人
你會覺得他在歧視你嗎?
你只會盡快行遠一點吧

我相信大部份英國人都是以禮待人的
尤其只要你對人親切有禮,
別人都會一樣回應你

遇到鄰居, 同學家長, 公司同事時,
多一點微笑, 說一句Good Morning, are you all right?
自自然然就會變成朋友

Are you all right 係英國係出現率超高的問候語
同香港人既食左飯未一樣
一見面就會講
通常都係回一句FINE, 或者GOOD 就算
再之後, 就講下天氣
熟D 既朋友就會開始傾閒計

總之, 若你有心到英國
歧視問題不是你最應該擔心的
先關心落腳地, 學校, 治安比較重要
另外, 我自己覺得, 一個住宅區如果住既人比較中產一點
通常都比較有禮貌一點, 治安又會好一點
所以同一個城巿, 不要住太便宜的地區,
肯定有一點原因會比其他AREA 平
可能學校無咁好, 可能治安無咁好, 呢D 就要問下當地人了







以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/



沒有留言:

張貼留言

熱門文章