2019/02/27

英國銀行戶口 -- HSBC

英國銀行戶口 -- HSBC

之前提過在香港先開定英國戶口,
方便一到步就可以用
而且屋己租, 每月要都比COUNCIL TAX, 水, 電
幸好10時老公己開了東亞英國戶口

但開了戶口後發現
英國東亞的E BANKING 太少FUNCTION
不能網上轉錢要人, 要先把對方戶口加在BANK LIST
但要去分行加人
而英國東亞, 只得3間分行
唯一好處係開戶無咩要求,
只要放10 鎊就OK
而且我係HK 用CITI BANK 轉錢去英國東亞
只收我5 鎊, 算抵玩

因為東亞戶口太少FUNCTION
雖然HSBC 係HK 開要收1600 (開貴戶口唔駛, 但我唔想😏)
不過HSBC 係英國始終係大銀行
EBANKING FUNCTION 多D
開戶口後, 每月要有500 鎊出入就OK

而且, PRIMER 戶口, 在香港開要100 萬,
在英國只要5 萬鎊, 足足少一半
到時想轉也可以考慮下

決定了開戶後, 上網聯絡HSBC 國際銀行部
留電話後, HSBC 第二天打來問開戶原因
如果本身有HSBC HK 戶口就簡單的,
因為我本身沒有 (以前有, 但CUT 左了, 要重新戶)
專登去分行想開戶, 原來要預約, 而且要等一星期 😓
難道日日有咁多人去開戶口咩...

再隔一又, HSBC 國際部打來, 在電話中幫我填表格,
幫我填好後, EMAIL 給我
我PRINT 出來, 待HK 戶口開好後
拿文件去中環交就OK,
開戶大約4天 (好快手)
寄到我香港的家就大約2星期
按這個時間, 效率不錯
應該3月尾可以收到吧

戶口OK 可以用後, 再報告一下吧

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/




4 則留言:

  1. hi JC, 我係香港只有恆生銀行戶口. 我係咪應該要申請東亞銀行香港及英國戶口再要申請過hsbc香港銀行戶口。 如果第日到埗後再去申請hsbc英國戶口。 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你諗住去到英國先申請戶口, 並不需要先在HK 開戶口,
      但若你要在HK 開US HSBC, 要先有HK HSBC 戶口,
      若你要在HK 開US 東亞戶口, 要先有HK 東亞戶口

      刪除
  2. 我想問下, 英國果邊會打來比我, 我英文不太好, 會不會雞同鴨講, 咁到時點算?

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫佢講慢D, 你重復一次, 叫佢RECONFIRM

      如果你無法聽明英文電話, 可能要考慮到英國後, 找親友陪你去開戶

      刪除

熱門文章