2019/09/15

英國NI NO 申請Step By Step

英國NI NO 申請Step By Step

首先,什麼是NI No 呢?

National Insurance, which is often abbreviated to NI (or NIC, National Insurance Contribution or NINO, National Insurance Number), is money that is paid to Her Majesty's Revenue and Customs (HMRC) by employers, employees, and those who are self-employed

NI No 就是國民保險號碼,是政府給每個在英國打工的人的一個身份識別號碼。當你找到工作後,要把NI No 提供給僱主,而僱主會上報給英國政府,政府會給僱主Tax Code,僱主根據呢個Tax Code 就會在出糧前先把稅扣起,薪金發給僱員時是己扣掉稅款,到年結時就不用擔心沒有把稅金留起

如果19歲前己在英國居住,在16歲生日前3個月,政府就會自動把你的NI No 寄給你

如果是16-19 歲但沒有收到,可以聯絡政府

如果像我們移民過來,就要自己去申請NI No
2021年4月29日更新
英國政府己推出了新的網上申請NI Number 服務

可以經這個條LINK 申請


以下為舊POST 資料
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
首先,打電話去申請熱線
National Insurance number application line
Telephone: 0800 141 2075Textphone: 0800 141 2438Monday to Friday, 8am to 6pm
x


跟住對方會問一D基本資料,
例如全名,出生日子,什麼時候到英國,地址,電話,為什麼需要NI NO等等
之後就會告訴你哪一天,什麼時候可以去Interview
記得抄低Ref No
之後,一約一星期就會收到 Confirmation Letter,記得睇清楚有無錯

NI Interview當日,記得拎埋呢封信,再加埋
Passport
BRP
地址證明
工作證明 OR 搵工證明

信上寫住要提供As Many As Possible 既證明文件
所以我地水,電,銀行信,Council Tax 乜都拎晒

不過當日我Interview 算係非常順利
我比左Passport 同BRP佢
佢要拎去影印 (等佢拎去影印都至少5分鐘)
根住就核對名,有無改過名,出生日子,地點,幾時結緍,地址,
之後問我有無野做
我話我Part Time 教中文,比封學校信佢睇

之後就完成,要我出去等一陣,之後先比返Passport 同 BRP 我
呢段等拎返文件既時間係最耐,應該有15分鐘
之後比返Passport ,BRP,仲有一張Receipt 話今日Interview 完,大約11月會寄返NI Number 資料比我

全程大約40 分鐘, 其實等的時間, 比面試時間更長呢

9/28 更新
今天收到ni 寄來的信, 已付上我的ni number
之前說要11月才有, 結果只等了兩星期
比我預計更有效率呢


https://www.gov.uk/apply-national-insurance-number

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國生活資料, 移民資料, 或我之前既既移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com

請留低:
姓名
電話
Email

以上只係個人分享, 並不構成任何建議
==================================================================

6 則留言:

  1. 請問二代申請NI又係點?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一樣, 打電話去預約面試, 面試既問題都係一樣

      刪除
  2. 咁如果唔打算做嘢的話係咪申請唔到㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. NI 是用來供退休金用, 唔工作, 就不用交NI, 所以不用NI NO 呀

      若你有其他收入, 如收租, 都可以申請NI NO, 交稅供NI

      刪除
  3. 有居英權,拿了BC護照,已退休,需要申請NI嗎?不懂駕車,沒有車牌,拿什麼證明文件出街呢!謝謝你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不打算工作, 便不用申請NI

      若沒有車牌, 可以去申請一張MY ID CARD, 見以下LINK, 可以證明身分, 主要是證明年齡用, 如要去買煙, 酒, 刀之類,
      英國正常好少會要求拿證明文件出街
      https://www.myidcard.co.uk/
      https://www.pass-scheme.org.uk/

      刪除

熱門文章