2019/01/23

小心選擇移民AGENT

小心選擇移民AGENT

考慮移民的同時, 應同樣小心選擇移民AGENT
雖然移民AGENT 不是一定需要
我也聽說有人自己申請, 不用靠AGENT
英國政府的網頁上己有指引
但對於普通人講說,
付多一點錢交給專業人仕, 會比較放心

但移民AGENT 多如天上繁星, 如何選擇才好?
英國移民AGENT 分律師和CONSULTATION,
但一樣要注冊, 注冊左係可以係英國內政部SEARCH 到注冊資料
https://www.gov.uk/find-an-immigration-adviser
既然移民得英國, 我自己就覺得搵返係英國有注冊既比較放心
有咩事可以去返英國投訴
而且, 到續簽時又可以搵返同一間AGENT

話說, 我朋友正在搞移民, 他的移民AGENT BASED IN HK
到續簽的時候, 要另找移民AGENT
這樣也是要考慮的因素
因為搵同一家AGENT, 有晒之前RECORD
到續簽時, 好多文件之前己預備過
可以節省不少時間

另外, 又有一家朋友想移民, 想申請企業家T1E
但問其中一家移民AGENT
對方覺得朋友一家申請成功機會微,
不會接我朋友CASE

不過, 以上都不是最大的問題
網上有很多標榜200 萬HKD OR 20 萬鎊可以申請移民
5 年後仲可以拎返錢
呢D 就真係要小心
老實說, 申請不成功, 己經叫執返身彩
若申請成功, 但去到英國後, 某某被你投資的公司倒閉或沒按政府要求請人, 做財務資料, 續簽失敗的結果是要舉家返HK

所以, 大部份己成功經T1E 申請去英國的
都會見意大家認認真真自己RUN 一盤生意
20萬鎊在自己手上,
知道整間公司運作
才是務實的做法

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/



15 則留言:

  1. 可以給我移民顧問的資料嗎?謝謝。
    yika.wh57@gmail.com

    回覆刪除
  2. 你好JC, 請問可否給我你用的移民顧問資料嗎?
    感謝您! zeesee@hotmail.com

    回覆刪除
  3. 你好JC, 請問可否給我你用的移民顧問資料?
    謝謝您! tylau_99@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  4. Hi JC, 可以分享一下移民agent資料嗎? Thanks.

    回覆刪除
  5. 我也想要agent 資料,thanks
    cph1120@gmail.com

    回覆刪除
  6. Hi JC, 可以分享一下移民agent資料嗎? Thanks.
    zsjchan@gmail.com

    回覆刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除

熱門文章