2019/01/11

一關闖完又一關

一關闖完又一關

移民CHECK LIST 一項一項KO
昨天第二次掍波貨車考試終於合格

住英國的朋友常說在英國,
無車就無腳
一決定移民就立即報考車
17年11 月報筆試
17月12月考, 但第一次排期就排到18年8月31
第一次考, 只合格了乙部, 丙部路試失敗了,
再報考就去到19年1月

直到考前, 坐在車上
我仍然對合格信心不大 (自己估計應該合格機會大過一半, 但又唔到9 成)
1 月如果FAIL, 再排, 希望4月前可以再考多次
萬一4月都FAIL,
咁無法, 要去到英國再考
但又要重頭由筆試開始



其實我由第一次上車開始, 己經無乜信心
一直覺簡簡單單去考自動波私家車咪好囉
駛乜咁複雜去考掍波貨車
明明第日係完全唔會考慮渣掍波
(有認真地諗過係唔學自動波, 改考自動波, 但老公話考左先算😗)
要控制離合器, 轉波, 完全係捨易取難

第一次考車前, 完全覺得我控制唔到架車
唔好話人車合一
連好好渣都有問題
常常死火
要常常一波轉二波, 二波又落一波
泊車直到考試當天, 都唔係次次得
調頭都練左好多次先叫做有D 信心

第一次考前覺得pass 係神蹟
結果pass 左乙部 : 泊位, 窄路調頭同上坡開車,只差丙部有失誤 : 死左火,溜後,太接受物件

第二次考,雖然之前多番練習,已經熟手左好多,不過都擔心有突發事尤其係何文田考4點,唔知會唔會好多學生家長,校巴,私家車好怕有車突然剎車,有路人無啦啦出馬路

結果過程超順,成條路無乜車,無路人,少死車,我跟住前面架考試車慢慢小心過,直到考完,我都唔確定自己係咪可以合格,係考試中心緊張等消息
終於合格🎉

我覺得絕對係幸運😆







以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/



沒有留言:

張貼留言

熱門文章