2019/03/07

香港英國大不同 -- 華人的胃

香港英國大不同 -- 華人的胃

老實說, 我一向不愛中餐
一星期食"飯"的數目, 可能只有一兩次
任我揀, 我會揀的日本野, 西餐, 韓國野, 都唔會揀中餐
尤其討厭酒樓晚飯, 一圍圍個D STANDARD MENU 最唔鐘意食

不過, 去到英國,
廚房都要有包米
英國煮中餐其實不算困難
泰國米, 基本上中式超巿實有,
不過我家附近個間, 泰國米都是10KG 起跳,
食唔到咁大包
試過去WAITROSE 買細細包, 但2日食完
之後去ASDA 買左呢隻泰國米, 5KG 9鎊,
都幾好味














炒菜的話, 普通超巿當然無中式菜, 一係食生菜, 西蘭花, 不然就要去中式超巿買
D 菜山長水遠去英國, 當然貴, 都係食返西式菜會抵D

肉的話, 牛肉, 豬肉, 雞肉都係好抵食, 尤其牛扒
我本身鐘意食扒, 香港, 唔好話去餐廳, 靚少少既牛扒買回家都唔平
但係英國食英國牛扒, 好好味, 又唔貴
除左牛扒, 仲有牛柳粒, 免治肉等等
買餸自己煮, 平過HK 好多

雞的話, 雞胸, 雞腿好抵, 而全雞的話, 都係3, 4鎊一隻, 用來煲湯最正

另外, 不得不提鮮牛奶真係平到笑












2L 才1.09鎊, 真係飲奶平過飲水
而且好好味
阿仔飲過就覺得香港D 奶無咁好味,
可能又新鮮D 啦

鮮橙汁又係抵飲
100% ORANGE JUICE, 1鎊一公升
搞到日日要去買奶同橙汁
兩兄弟當水飲

雞蛋, 芝士, 牛油等等都比香港平, 英國產

簡單黎講, 日日在家食,
食既費用肯定平過HK
不過咁
如果要去中式超巿買條魚來蒸
又要買返D 中式菜去煮
咁梗係貴好多啦


以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/




沒有留言:

張貼留言

熱門文章