2019/03/12

英國銀行戶口 -- HSBC (後續)

英國銀行戶口 -- HSBC (後續)

上回講到聯絡了HSBC 國際部後,
職員好好咁幫我填埋表,
但HK HSBC 開戶口要等一星期,
三月頭終於開左個戶口, 好彩HK 開戶立即用得

第二日, HSBC 國際部再打電話給我,
CONFIRM 我戶口己開,
就約好之後個日早上去中環總局開戶口
仲特別提醒我開戶口文件要PRINT 出來, 但不要簽名
要拎PASSPORT 同地址證名,
地址串法要和開戶口文件一模一樣

9點正準時到中環總局,
可能因為所有文件己填好, PRINT 埋出來,
職員只係對一下資料, COPY PASSPORT 同地址
(身份証和BRP 咭都唔駛)
跟住就完成

佢話遲D可能有人打來問野,
跟住會寄DEBIT CARD 同流動密碼機仔過來

然後, 過左2日, HSBC UK 就SEND EMAIL 來說要打電話找我DISCUSS 戶口問題
昨天, HSBC UK 果然打來
不過其實沒什麼要討論
主要是對一下個人資料,
在電話裡SET 電話密碼 (經電腦系統)
還在電話內告訴我戶口NO
其實我唔急啦
等收信先知都OK 的 😆
佢話我己經可以用到E BANKING,
不過未得閒試

現在只等HSBC UK 個邊寄包裹來
整個過程都幾快
比我想像中的英國效率高

===============================================================
香港英國零距離 -- 香港<--> 英國速遞服務
全新 Easy Parcel 速遞服務幫到你!! 我地爭取到比DHL 正價大約6折的運費,只要經我們出DHL 提單,可享最優惠運費,令你感受到香港和英國零距離。
詳細資料:

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料
移民英國新手懶人包 (居住/學校/醫療/工作/交通/購物)

英國教育系列 -- 綜合篇

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

===============================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

請留低
姓名
電話
Email

以上只係個人分享, 並不構成任何建議

我之前用的移民顧問,是英國注冊的移民顧問,可以用中文或英文溝通,如果有需要找專業人仕幫手申請各種簽訂,可以Email 比我,請記得留低姓名,電話,和電郵以便聯絡,以及要說要想申請哪一種簽證。

一開始的查詢是免費的,可以先把個人背景,想申請的簽證,大約想申請的時間,到英國的日子和移民顧問傾詳情,若決定要找移民顧問幫手申請才付費的。
===============================================================
更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/

32 則留言:

  1. JC, 請問你比乜開戶理由HSBC? 佢地要求乜文件呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我話諗住移民去英國
      要求文件係PASSPORT,我用BNO,HSBC 話用BNO既話唔駛VISA就可以申請,加香港地址證明,HKID

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 如果沒primer是否要給手續1費呢 Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果沒有Primer,開普通戶口,每月要求入500鎊入戶口,但可以轉走的,即每月轉入500 ,然後轉走都無問題

      刪除
    2. 如果達到HSBC UK advance / premier 資產要求 可以升級嗎?

      刪除
    3. 可以的,英國 HSBC 的Premier要求是5萬鎊,比香港的100 港元低

      刪除
    4. 咁係咪即係話如果過左去之後, 轉左個Home country 係UK 之後, 只要留gbp50K 係 HSBC UK , 咁就可以keep 晒兩邊都係premier account 呢?

      刪除
  4. 因準備搞UK AC開左premier account,隔左3日HSBC打比我 佢問我咩原因:買樓/投資? 我話投資用, 佢話投資唔可以UK開戶

    回覆刪除
    回覆
    1. 那你本身開UK Acc 為了什麼?
      據我所知,移民,在英國買樓,都係HSBC 接受的原因

      另外,你係拎住咩護照呢?因為我開戶口時用BNO,當時我話我遲D會搬去英國住,佢話有BNO 就可以,唔駛VIsa 都得

      刪除
  5. 你好,請問收到card後有希揀㩒過錢?有手續費嗎?pin得4個位數可照用? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到hsbc 張咭之後, 要先用ebanking activate 張咭, 去到英國之後, 你就可以用任何一部atm 機拎錢, 大部份atm 都唔駛收手續費, 會寫明free withdraw, 睇清楚寫住free 先好用, 不過大部份超巿,銀行外都係free 的
      第一次用atm, 請得先改密碼, 只可以4個位, 改過密碼, 拎過一次錢, 咁張咭就可以去買野, 直接扣戶口既錢, 仲可以用contactless payment, 即一do 付款, 30鎊以下可以用, 唔駛入密碼

      刪除
  6. 咁特區護照可以在港開戶嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為bno 的國藉係英藉, 所以hsbc uk 先比你係hk 開戶
      但如果係特區護照, 佢就計你係中國藉, 你無visa 就唔可以開uk 戶口
      除非你有實際需要, 如你已有學校收, 買左樓(有合約), 已申請緊移民, 先會比你開

      刪除
  7. HSBC UK premier,有冇好似香港要有最低存款ga?

    回覆刪除
  8. 請問點搵HSBC國際部?經國際部開UK戶口是否同樣要在香港匯豐留100萬存款?

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要有HSBC 戶口, 加有BNO 就可以了, 唔同戶口級別, 開HSBC UK 費用唔同
      Premier 唔駛開戶費, 其他要
      HSBC 國際部, 我當時在HSBC 網頁找的

      刪除
  9. 請問HSBC UK那邊打來的人是說英文嗎?

    回覆刪除
  10. 請問如果開左滙豐英國戶口,可唔可以透過ebanking,加到美元戶口?因為想係香港滙豐戶口直接轉美金過滙豐英國戶口

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以的, 但要另外申請, 通常一開戶只有英鎊, 其他貨幣要跟銀行再申請

      刪除
    2. 謝謝解答,另外想問本身係香港滙豐Premier戶口,咁英國個戶口都是Premier戶口嗎?還是要再擺50000 GBP入英國滙豐戶口先可以升級?
      要不要香港KEEP一百萬,英國放50000 GBP先可以KEEP到兩邊都係Premier?同埋我都係用BNO開戶,國籍佢幫我填左英國,請問你果陣開戶都係咁嗎?好多問題,請見諒

      刪除
    3. 1) BNO 的國籍, 就是英籍, 所以沒有填錯
      2) HK 是Premier 的話, UK 都是一樣, 2邊戶口是LINK 在一起的, 資產也是合在一起的, 所以不需要兩邊都放錢KEEP Premier

      刪除
  11. 剛剛英國個邊打來,仲set好埋tel security number, 拎住個tel security 同户口number去register ebanking, 佢就話資料唔正確,係唔係要等埋張卡先register到ebanking呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. GOOD, 我都唔太記得當時係咪等埋張咭先登記EBANKING,
      你可以等埋張咭先登記

      刪除
  12. 想問問可在英國滙豐網上銀行申請美元戶口嗎?有什麼要求?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以呀, 詳細可以去HSBC 網頁睇返, 應該唔係basic acc 就OK
      https://www.hsbc.co.uk/international/currency-account/

      刪除
  13. 想請問GBP50K 係咪放CURRENT ACCTOUNT 都計? 而如果UK HSBC 內GBP 唔夠50K 但有其他CURRENCY 又得唔得呢? 因為想KEEP 住PREMIER ACCT 但又唔想放晒一間銀行到.....最重要係冇咁多錢:P 同埋之後如果轉番做普通戶口,香港個ACCT 又要改過,最煩係張卡唔知會寄去邊同埋响UK activate 唔到

    回覆刪除
    回覆
    1. HSBC UK, 50K 係全戶口計
      HK HSBC 都可以改地址在英國, 或改去家人家

      刪除

熱門文章