2020/03/08

行超巿

行超巿

係英國, 我最常做既節目就係行超巿

通常, 早上送完兩個仔返學, 我就會去超巿行下
因為由屋企去超巿要渣車去, 所以唔會好似香港咁, 諗起乜又落樓下買
平日諗到有咩要買, 就MARK 係BUY LIST
去到超巿就拎個BUY LIST 出來照住買
係超巿時, 見到好多上年紀的, 仲拎住張GROCERS LIST 出來
因為回家才發現欠東西就好煩, 泊好車又要再出車

好多英國人一星期才去一次超巿
每次買一星期分量, 購物車都放滿
不過我就比較喜歡行密D
而且去唔同超巿買野
一日去兩間不同超巿更是常有的事
因為唔同超巿都有唔同特點

例如, 我最常去ASDA,
一來ASDA 的位置正是屋企和兩兄弟學校中間, 好多時送完返學就去超巿買野
新鮮菜, 肉類, 即制PIZZA, 青口, 奶, 鮮果汁, 兩兄弟的午餐
佢地既三十日熟成牛扒係冰櫃必備
晚餐唔知煮乜好就解凍一塊
227G 西冷3.7鎊
肉眼貴少少 4.25 鎊
香港邊買到咁平


偶爾會去WAITROSE, 因為WAITROSE 先有吱吱裝既練奶,
全家都喜歡食奶油多
另外, 佢地既壽司係可以即時ORDER 整, 比較新鮮和好味
還有, Waitrose 出品的New york cheese cake 好好味,
唔太甜

Morrison's 最近我家
弟弟最愛的haagen dazs Strawberry & Cream 唔係間間超巿有賣
得Morrison's, Waitrose, Iceland 有, 而Morrison's 有時會有特價2.5 鎊一盒,
香港最平都要接近60 蚊, 平一半有多
特價時就入定兩三盒
另外, 佢地D 生果不錯, 有新鮮椰子可以煲湯

Tesco 無乜特別, 不過近兩兄弟補習班
送完佢地去補習有時會去行下

B&M, 佢地既罐頭類特別平
好似午餐肉, 吞拿魚, 還有洗碗碟機的洗碗球

ALDI, LIDI, ICELAND 就比較少去, 因為無ASDA, MORRISON, TESCO 咁大間,
好難一次過買晒

而COSTCO 呢
會去買泰國米, 生果, 冰櫃存貨, 好似日式餃子, 天婦羅蝦, 炸雞等等
還有乳酪, 肉類
另外, 廁紙, 雞蛋, 洗衣球都平
不過COSTCO 既東西都大大份
好似廁紙一PACK 就40 卷
洗衣球105 粒
肉類更大份, 一次係唔會食得晒,
每次都係買回家再分開一份份入冰櫃


今日, 英國的武漢肺炎己急升到超過200 單了
不過你去商場, 超巿, 接送返學, 完全唔覺得有人注意
學校今星期開始有出通告要注意衛生
不過巿面上好少見人戴口罩
暫時, 似乎倫敦比較多人戴口罩
一來, 英國要買口罩, 比香港更難
因為本來沒人買
店舖本身就沒有入貨
二來, 現在上網也難訂

唯一, 英國比香港無咁危險係英國地方比較大
住HOUSE 的話, 唔會同其他人同一座大廈
唔會同一架LIFT
出入都渣車, 所以唔會有搭公共交通問題
商場, 超巿地方大, 人又少
絕對可以保持和陌生人一米距離
尤其我地住既係住宅區,
無乜外來人
平日接送返放學D 家長都認得
暫時, 比倫敦這些大城巿安全一點吧




以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/



2 則留言:

  1. 你好JC,可否分享一下移民agent資料給我,感激!!
    你個Blog好多好有用資料,令我有更多心理準備。謝謝!!
    我電郵是s1105529@outlook.com

    回覆刪除

熱門文章