2020/03/13

武漢肺炎下的英國生活

武漢肺炎下的英國生活

武漢肺炎重災區己經由中國, 轉到亞洲, 再轉到歐洲
歐洲各國既感染人數每日增加
意大利封城, 好多歐洲國家都停學, 停大型活動

而英國呢?
昨天首相話唔會停課, 對呢個武漢肺炎既應對, 都只係勤洗手
有唔舒服自己在家隔離
超唔掂先打去111 要求送醫院

咁學校又有咩應對呢?
老師都係教小朋友勤洗手, 唔會對住空氣咳, 對住手袖😮
學校加裝消毒洗液
飲水機暫停
還有, 老師都係同小朋友講, 呢個病主要針對老人家, 小朋友唔駛怕.....

不過呢, 講就咁講, 小朋友玩起來, 真的會勤洗手? 隻手掂過玩具, 泥, 唔知乜東東, 轉頭咪又係用手食野

除左學校, 巿面又如何呢?
一如以往, 係無人戴口罩的, 反正想戴, 巿面都唔會買到
超巿既廁紙, 米, 意大利粉, 清潔用品就被掃光
證明肓搶唔係香港人專利
但我唔明為何每次都係廁紙最先被搶

我地都入左一包米, 幾包意粉, 意粉醬, 幾包肉, 湯, 午餐肉
當我想買大盒既午餐肉時, 發現超巿只剩下細包裝, 唯有照買
出前一丁HK 版, 我去到中超時, 見到一整箱有幾包賣左
我拎去COUNTER 比錢, 收銀問要唔要整箱, 我話好, 佢叫另一個職員去拎, 但最後話我手上的係最後了
10 包烏冬
廁紙, 之前搬家時就買了一PACK, 因為是COSTCO 大包裝, 有成40 卷, 應該都有排用, 可以捱到疫情舒緩吧

新鮮食品, 暫時我見超巿仍然非常充足, 所以都沒有特別入多一點
反正都不能KEEP 太耐

希望疫情快點過去, 可以回復正常生活

No photo description available.

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/



2 則留言:

  1. 估不到這次是病毒全世界走..... 師姐保重.... 努力加油...身金健康...

    回覆刪除
    回覆
    1. 一開頭真係無諗住咁大件事, 現在全世界無地方係無事,
      希望疫情快D 過

      刪除

熱門文章