2020/04/23

五大最不能接受的英國衛生問題

五大最不能接受的英國衛生問題

未黎英國住之前, 無諗過原來英國人既衛生概念同香港人差咁遠
就算黎旅行, 始終去旅遊區, 和普通居民之間無乜互動

本來, 你衛生差, 都影響唔到我既
只係有時睇到眼凸啫

不過係呢個非常時間, 呢D 衛生情況都無人提出要善就真係....


TOP 5 病住都可以返學, 燒住咁返學係咩事呢
係香港, 習慣左每朝要量體溫
發燒梗係唔可以返學
但係英國就唔一樣
只你覺你仔女可以返學, 就可以返學,
不管咳, 流鼻水, 甚至發燒都無問題

不時見D 細路流住鼻水咁返學


D 細路又唔會同你顧忌咁多, 繼續痴埋一堆係到玩
未有武漢肺炎之前
返學如果戴口罩
老師和同學會覺得你病得好重
會立即叫你回家
為免麻煩, 情願有病在家休息好過
反正英國學業不太忙,
返少日都不是什麼大不了

TOP 4 咳或打噴嚏唔係用紙巾, 係對住手肘
英國人唔係好興袋紙巾出街
如果去餐廳食飯, 間間餐廳都會預備紙巾比你
但當有病時, 都唔會拎紙巾
咳或打噴嚏點呢?

就係對住手肘
呢個做法我真係唔係好明
連上個月政府告誡大家既注意事項
都係叫人如果無紙巾就對住手肘,
我真係唔覺得有咩幫助囉

TOP 3 入屋唔除鞋
英國好多屋係全屋地毯
本身己覺得地毯難清潔,
只可以用吸塵機日日吸

但英國人本身既習慣係入屋前係OUTDOOR MAT 上擦幾下, 就覺得對鞋乾淨左,
跟住就著住入屋
無入屋除鞋習慣
又唔會特別去換拖鞋

連再入屋幫手做維修呀, 搬東西既人, 都係就咁行入屋
次次有人入屋, 又要清潔下個地板
點解佢地唔覺得鞋底其實係好污糟架

TOP 2 野食跌落地可以隨手拾返再放入口
正常來講, 係香港既教育, 地下係污糟既, 東西掉左落地就唔會再食
但係呢
英國人眼中,
只要一跌就執返, 係無問題既, 可以照食

如果係屋內, 都算了

但係公眾地方, 尤其室外
跌左落地既野, 點會再放入口架
就算無細菌, 都有塵, 有泥啦

最最最令我眼凸既一次
有個BB 係口到跌左奶咀落地

正常做法係咩??
以前我會收起唔再食
而出街至少拎兩三個備用, 就係怕整污糟
但呢到D 人呢?
執返, 抺都唔駛, 比返個B

好少少? 放入自己個口, 吃兩啖再比返BB... 覺得自己口水可以消毒咩??


至於其他, 好似掉左野食落地, 再放回食物盒呢D.... 己經小兒科了


TOP 1 想要揭紙或膠袋, 就把手指放入口沾點口水
我覺得呢個係全國文化,
不單只是個人問題
因為全國上下既人都係咁做,
然後, D 父母咁做, 細路又照跟
結果個個都係咁

其實銀紙也好, 報紙, 講詞, 膠袋等等, 全部都污糟架嘛
點可能掂完又放入口, 再掂, 再放入口呢
咪食晒D 細菌??

放手指入口呢個行為,
係香港, 由BB 時期己經係禁止
真係無乜見過香港人會用口水去揭紙
呢個咁既習慣, 其實政府/電視應該要提出
告誡大家唔好再做
BUT
因為大家己習己為常, 完全唔覺得係咩問題
真係....

成日放手指入口, 幾勤洗手都無用啦

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/



4 則留言:

  1. 大開眼介, 一向以為歐美國家比的我們先進.....其實, 我小時候也是入屋不脫鞋的..可能經過SARS, 我們這一代比前更注重衛生...最不明是TOP 4 咳或打噴嚏唔係用紙巾, 係對住手肘. 美國的親人最先不肯用口罩, 就是說可以用手肘擋住....

    回覆刪除
    回覆
    1. 用手肘呢下我真係唔明, 其實D 飛沬都係會四圍飛, 真唔明呢個IDEA 係邊個天才發明

      刪除
  2. top 1....我的舊老闆都係英國淑女, 明明平時咩都好有教養, 惟有揭紙呢下真係...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係英國傳統..... 自細習慣不易改

      刪除

熱門文章