2020/12/16

英國煮食系列—想食自己煮之港式腸粉

在香港住的時候, 久不久就會買腸粉食

無論係街邊的腸粉,酒樓的叉燒腸,煎蝦米腸我都好鐘意。


其實英國是有腸粉賣的,中超有英國的腸粉廠做的腸粉,蝦米腸,不過始終和香港食既差一點點,比較硬一點

(雖然是新鮮制做,不過放落雪櫃後始終無香港食既咁軟滑)


然後,上星期看Youtube 搵下有咩食譜時, 比我發現超簡單做腸粉既食譜

立即約埋好鐘意食腸粉既朋友仔, 今星期試做下




首先, 材料有:

粘米粉 115G

粟粉 corn starch 1.5 tab spoon

木薯粉 Tapioca Starch 1 tab spoon

cooking oil 2 tea spoon

water 500ml


粘米粉及木薯粉, 應該各中超有售

粟粉, 普通超巿的baking area 就有

cooling oil 我只用普通煮食油


做法:

  1. 先預備一個有蓋的平底煎PAN
  2. 2大塊已抺油的牛油紙 (比煎PAN 要大一點
  3. 先把所有粉類量好, 再加入cooking oil, mix it well
  4. 加150ML 水, mix it
  5. 加150ML 水, mix it, 直到無粉粒
  6. 把剩下的水加入, mix it, 直到全部粉漿都均勻一致
  7. 在平底煎PAN 加水, 開火至出煙
  8. 把水倒掉
  9. 在平底煎PAN 抺油, 轉中火
  10. 倒 1 cup 粉漿到煎PAN, 這時候, 粉漿會好快凝固, 快速把煎PAN 轉一轉, 令底部都有粉漿, 然後把多餘的粉漿倒回bowl 內
  11. 立即把已抺油的牛油紙蓋在粉漿上, 合蓋等大約2分鐘
  12. 開蓋, 把煎PAN 連牛油紙翻轉在乾淨的枮板上
  13. 把已熟的腸粉卷成一條
  14. 由第9點開始重復, 直到全部粉漿用完
重點:
  • 煎PAN 要夠熱
  • 倒粉漿前要轉中火, 不然太大火會起泡
  • 多餘粉漿一定要倒回bowl 內, 不然腸粉會太厚

我是按以下食譜做的, 詳細做法及影片, 可以睇返以下片段

通之廚房: 港式腸粉/首創最易做法 / 2件神器就人人都做到 /保證最薄最滑絕不糊口爛皮 / Best rice rolls (cheung fun) recipe [💬 附中文字幕/Eng sub ]



`下次我會加點芝麻, 應該會更好味


以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料
移民英國新手懶人包 (居住/學校/醫療/工作/交通/購物)

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

請留低
姓名
電話
Email

以上只係個人分享, 並不構成任何建議

我之前用的移民顧問,是英國注冊的移民顧問,可以用中文或英文溝通,如果有需要找專業人仕幫手申請各種簽訂,可以Email 比我,請記得留低姓名,電話,和電郵以便聯絡,以及要說要想申請哪一種簽證。

一開始的查詢是免費的,可以先把個人背景,想申請的簽證,大約想申請的時間,到英國的日子和移民顧問傾詳情,若決定要找移民顧問幫手申請才付費的。
==================================================================








沒有留言:

張貼留言

熱門文章