2021/06/25

小心天價電話費

 #小心天價電話費

話說, 我的香港電話NO 仍然保留住原本既 HKBN 香港寬頻
只係轉左最平既幾十蚊月費計劃, 平日只收SMS 用
2年幾以來一直相安無事
6月中時, 突然收到電話費月結單, 由幾十蚊, 變左3千幾蚊
原來唔知點解4月中 (係呀, 6月中先有4月既Record) 個部只係入香港電話咭既電話仔, 無啦啦用左data
然後HKBN 就由當日開始, 每日收我HKD 138 既 #每日漫遊數據 , 而又完全沒有通知我, 直到6月中收到月結單, 才立即取消了 #每日漫遊 , 兼取消埋 #漫遊數據
HKBN 比返REPORT 比我, 部電話仔有時每日用少過一Mb, 有時多D, 現在仲同HKBN 傾緊, 我要求每日少過 10Mb 個D 日子, 改做按用量收費, 我明明都無答應要每日用漫遊數據, 如果用得3, 4 Mb 個D 日數, 就算每Mb HKD 10, 都係幾十蚊啫, 都平過每日138 吧, 但現在HKBN 話唔可以 #按量收費 , 又話唔到比我聽每Mb 幾錢
希望可以盡量 #減低損失


===============================================================
香港英國零距離 -- 香港<--> 英國速遞服務
全新 Easy Parcel 速遞服務幫到你!! 我地爭取到比DHL 正價大約6折的運費,只要經我們出DHL 提單,可享最優惠運費,令你感受到香港和英國零距離。
詳細資料:

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料
移民英國新手懶人包 (居住/學校/醫療/工作/交通/購物)

英國教育系列 -- 綜合篇

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

===============================================================
==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

請留低
姓名
電話
Email

以上只係個人分享, 並不構成任何建議
我之前用的移民顧問,是英國注冊的移民顧問,可以用中文或英文溝通,如果有需要找專業人仕幫手申請各種簽訂,可以Email 比我,請記得留低姓名,電話,和電郵以便聯絡,以及要說要想申請哪一種簽證。
==================================================================
更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/

3 則留言:

  1. 你的分享對移英新移民很有幫助,近日少見更新,相信是暑假期間家庭活動繁忙,期待假後的分享。祝生活安康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對, 暑假比較忙
      而且關於移民既主題都己寫得7788

      若你有那方面資料想知, 可以留言, 我會抽時間寫一寫

      刪除
  2. 有時間可分享吓你在英國的生活小品,從生活細節感受中,相信對新或準移英者會很有幫助。謝謝!

    回覆刪除

熱門文章