2021/11/15

TopCashback Reward Wallet

#TopCashback #Payout #RewardWallet

原來唔係咁多人知TopCashback 賺左既回贈有咩用
等我示範一下
係你既ACCOUNT 到, 可以睇到有幾多錢Cashback
如係Earnings 就可以睇到每一筆cashback 係由邊到黎, D Cashback 用得未
一般來說, 若是購物既cashback, 好似買e giftcard 咁, D Cashback 係即時入戶口, 立即用得
但如果係長期合約, 好似車保, 電話PLAN, D Cashback 會見到, 但寫住pending, 要隔一段時間先用得



而好似用我既登記LINK 登記,
立即會見到10鎊Cashback, 但寫住pending,
要你消費一次 (10鎊或以上), 就會變成payable, 即可以用了



咁當D Cashback 係Payable, 又可以點用呢?
主要有2個方法, 係Payout 入面, 可以揀以下方法
1. Bank Transfer, 直接把Cashback 入戶口, 有幾多, 可以入幾多, 直接變錢, 好正架
2. Reward Wallet, 把Cashback 換成e giftcard, 而且仲有extra bonus, 心水之選有Primark, 有11% 回贈, 超巿之中, Tesco, Waitrose, Sainsburys 都有5%
即如你想換20鎊既Primark Giftcard, 只需要18.01 既Cashback 就換到
除以上外, 仲可以入paypal & 換BA 分, 但呢2個我無試過
自從我發現換giftcard 仲抵之後, 就無把cashback 入過銀行了









TopCashback Black Friday 之選 & 如何登記及賺取Cashback:

===========================
香港 <==> 英國寄件服務
.
若想把香港的寶貝車運來英國,請pm 我查詢詳細資料
.
網上購物想慳上加慳, 記得留意TopCashback 有無回贈, 未登記過既, 用以下LINK 登記及消費最少10鎊, 即可以得到10鎊Cashback 回贈
.
最好用Gift card 回贈App JamDoughnut
Use my referral code Q2WX to get a £2 bonus with your Cash out.
.
如果大家既能源公司就快到期,
可以去Octopus 格下價, 睇下佢既PLAN 會唔會平過你
若價錢OK, 用呢條ref link, 我和你可以share 100 鎊回贈, 即每人50鎊,
可以幫補下
.
American Express Refer link, 成功申請可以有6000 Avios (3個月內消費£1,000 )
.
Shopmium Referral link, 或我既Referral code XI2M2P 可以免費換一樽Pringles 薯片
.
JC IN UK 英倫生活記目錄

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/

沒有留言:

張貼留言

熱門文章