2019/05/15

難以相信的高效率

難以相信的高效率

之前一直聽說英國辧事效率好低
同香港無得比
但黎到之後又覺得無想像中差


英國車牌
4月頭托朋友幫手在英國寄出香港車牌換英國車牌
但英國支票一直沒有兌現,
很擔心不知是申請表有問題,還是地址有問題
在香港試過quote 車保險費用,用國際牌的話,車保一年要6千多鎊
想不到,一回到英國的家,在地下一堆信之中就發現其中一封有車牌
用英國車牌quote 價,車保立即下降到千多鎊
也差太遠了吧
不過有車牌就好
可以立即去買車

小學學位
弟弟學校是要經council 派位
4月頭先send 申請表去council
之後有收到email 補文件
但一直沒有再收到回音
出發前打去council 問
對方說因為confirm 學校後第二日就可以返學
叫我地到左英國再打去council 問
我地是星期日到步,正想星期一打去問
星期一早上就收到council email 說已confirm 學校
叫我們直接聯絡學校就可以
我們打給學校後
學校問我地想幾時返學
我們說下星期一
學校回覆下午2點後去取文件便可
我們星期二早上去學校,學校已預備好一份入學通知書,學生資料表,校服資料,
今星期內交回資料表,去買校服,下星期就可以返學了

blue recycle box
我地呢個區收垃圾分幾種
黑色膠袋放不能回收的垃圾,垃圾袋可以去超巿買
半透明放可回收垃圾,可以問council 免費拎
還有一個藍色的箱,可以放玻璃樽,這個藍色箱可以問council 拎
星期二晚在council 的網頁申請,剛好星期三早上收垃圾,就把藍色箱放下
早上我收到email 說request completed,我還奇怪,才剛申請呀
但開門就看到了
不過如果是星期三申請,就要等一星期了

下篇會講買車記
5月12日到英國
5月13就買左車,當日就上網買車保
預計今日中午去拎車
我覺得真係超高效率

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/

3 則留言:

  1. 請問你們是移民前寄出香港車牌換英國車牌?要連埋英國passport一齊寄?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果用英國PASSPORT, 是不用寄PASSPORT 去的

      刪除

熱門文章