2019/05/09

離港清稅手續 - 同意釋款通知書 letter of release

離港清稅手續 - 同意釋款通知書 letter of release

向公司交了辭職信後,要向公司取稅局的ir56g 去稅局搞清稅手續
last day 前一日,finance 那邊給我ir56g,到last day,公司係唔會出最後一期糧比我
(因為我last day 是4月30,所以整個4月的糧都要hold 起, 老公的last day 是5月1,故只扣起一日糧,所以月頭last day 比較開心)

要先把ir56g 拿去灣仔的稅務大樓23樓
填最新一期報稅表,
因為剛好上年 (18-19年)公司剛向稅局交表
所以要一次過填2年的表格
填好表格後,等稅務主任計要交幾多稅
之後要等大約3日出稅單
(我有問稅務主任, 上網有人話即日可以取同意釋款通知書,但稅務主任話唔駛交稅先可以即日取)
另外,今年應該會有退稅, 但立法會仲未通過
所以交稅要先交足全額, 預年尾先可以退返

3日後,再去稅務大樓
先去23樓取稅單
再去1樓郵局交稅,交現金可以立即有付款資料印在稅單上,盡量不要交支票,交支票要等支票過數才能取得同意釋款通知書

交完錢,去7樓交稅單,再等一陣就可以有同意釋款通知書
再把同意釋款通知書交回公司, 公司就可以出最後一期糧

前後大約預一星期
所以不要把時間預太緊
一開頭時老公有想過返工返到最後一天
好明顯唔實際

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/

4 則留言:

  1. 謝謝分享經歷。我也本想上班到最後幾天,幸好有看到這文章。請問稅務主任會否詢問清稅原因和證明?

    回覆刪除
    回覆
    1. 只有永久離開香港才要清稅
      沒有特別問為什麼要清稅, 亦唔需要證明

      刪除
  2. 請問如果太空人,一家人入咗境英國後,老公返香港做多兩年嘢至返返英國,咁佢應該幾時清稅?老婆做過幾年嘢,之後做咗全職家庭主婦八年,佢又洗唔洗清稅?已經長年唔需要報稅了,謝謝你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 首先, 咁你老公就唔符合簽證條件喎, 5年後申請唔到永居 (你老公& 小朋友) , 當中風險, 自行衡量

      清稅, 係不會再在香港工作才需要, 你老公仲返緊工, 做咩要清稅

      刪除

熱門文章