2019/05/16

英國極速買車記

英國極速買車記

在英國,若不是住在倫敦巿中心
沒有一架車,哪裡也去不了
未到步,先想想買車的問題

第一步,首先要有一個英國車牌
雖然拿國際牌也可以在英國駕車,
但買車的話,車保以英國車牌計,和以國際車牌計,可以相差幾倍
要以香港車牌換英國車牌,首先要去郵局拿換英國牌的申請表
填好,貼相,連同香港車牌,支票寄回去
official 時間大約3星期
我地唔係好清楚最後幾耐搞掂,
因為我們拿了申請表就回香港
在香港填好後托朋友帶回英國寄
回到英國就收到了

在香港出發前,可以先睇定車
鎖定買什麼牌子,什麼型號
若是買二手車,除了普通二手車行,或私人放售
也可以選擇車廠approved used car
有車廠先做好維修保養
確保車沒有問題
而且今次買呢架車還不到一年,還在原廠保用期內
感覺上比較放心
始終唔熟地方
要整車唔知搵邊個,有原廠就可以免煩惱,
又唔怕架車有咩意外發生過

唔同used car 有寫係邊間分銷商
可以先按地址找找附近分銷商有咩車啱
然後可以聯絡分鎖商,或直接去分銷商問問
先鎖定幾架,問分銷商看看車款,內部,
有興趣可以試試車

ok 無問題就可以落訂
落訂後,分銷商花一天去清潔和加body care,
同日回家上網買車保
英國買車保都係全部網上搞掂,
有唔同格價網可以check 唔同車保公司既保費
confirm 價錢,比埋錢就可以生效
好方便

隔一天就可以去比尾數,road tax,比尾數
因為我地剛到步
係唔可以申請分期
所以比錢前還先要打電話去銀行
話比銀行知大約有條大數要比錢,
第一次比錢時,仍然係reject,好彩我一直無收線,
同銀行講reject 左
佢再叫我等等
然後話ok 了,再試
得左
銀行話打去銀行confirm 有大額過數只valid 30 mins
所以要到付錢前才好打去

比埋錢
再略略講下架車點操作,就可以渣架車走架啦
到步第四日就可以有車渣,
我覺得好極速


以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/

沒有留言:

張貼留言

熱門文章