2019/07/11

動物園遊樂日

動物園遊樂日

早一排在Facebook識左個都係5月先移民的香港人
約左食Lunch之後,
再約我地去動物園玩
呢個活動係呢到既華人教會舉辦
我地本身無宗教信仰
不過諗住識多D朋友,又可以有其他小朋友一齊玩
所以就Join左呢個活動

當日天氣好好
兩兄弟先影返張相先

動物園好大
除了普通靠自己對腳行動物園
仲可以加錢渣埋自己加車入去
因為唔係Safari Park,唔駛擔心Monkey會來搶水潑
不過因為我地有幾十人一齊去
當然都係慢慢行
咁先可以同其他人交流下
小朋友又可以一齊玩

因為人數比較多
分開了家庭組 (有小小朋友的)
青年組 (中學至大學)
我地當然係跟家庭組行


一開始先看Lemurs
剛好遇著 Animal Show
有工作人員講解生態


人不太多
和動物之間的距離好近






每種動物所佔的空間都好大






動物們的居住環境都係貼近自然
所以企鵝只有南非企鵝,
沒有南極的企鵝



剛好遇著餵食時間,一隻跟一隻

動物園位於小山上,坐在動物園望向山下
一片綠色大草原


Rihno 的草地多大,空間多闊


看到別人在爬樹,又想試,但又爬唔到
等爸爸抱上樹


當日天氣好熱
要在樹下休息下


動物園還有頗大的Indoor &Outdoor Playground
小朋友放電一流
但當日天氣太熱了



玩完Playground,又再去睇動物


接近出口,竟然遇到野兔,超級大隻

三點左右就離開了
還有好多動物沒有看到
動物園太大
天氣又太熱
下次等天氣涼少少再去吧


以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/

沒有留言:

張貼留言

熱門文章