2020/05/09

移民英國有辦法!!! 或者比你想的更容易!!!

移民英國有辦法!!! 或者比你想的更容易!!!

想移民英國, 或者想試下搬去英國住??
一D 都唔難, 搵啱方法就可以!!

話說, 我地3年前開始想移民黎英國
上網收集資料
研究可唔可行
應該要點申請呢

後尾, 搵我一個係英國既移民顧問幫我搞掂晒
咁耐以黎, 只係EMAIL 加電話聯絡 (可以用廣東話, 係咪好親切呢)
到我地成功申請, 再住左接近一年 (下星期就滿一年了)
我地都有KEEP 住保持聯絡

有唔少人會留言問移民既種種
我又會把我的移民顧問資料提供比大家
有唔少人都搵左佢搞移民,
仲有D己經黎左英國添

因為我都SEND 左唔少客仔比佢
所以佢都想我幫手宣傳下唔同既英國簽証
如果大家對以下各種簽証有問題, 或者想要多D 資料,
例如係詳細D 既申請資格
可以留言或EMAIL 比我, 我會幫你轉介比我既移民顧問
jcinuk2018@gmail.com
EMAIL 的話, 請留低

姓名
電話 (可用WHATS APP 聯絡的電話)
EMAIL
有興趣既簽証
如果有少少背景更好


好了, 轉入正題, 首先, 大家一定要清楚合法居住係英國有哪幾種簽証 (VISA) 類別,
睇下邊隻最啱自己申請!!
以下是各種簽証的大合集, 之後會慢慢向大家講解唔同証有咩特別, 優點和缺點!!

Tier 1 Investor Visa -- 投資移民, 投資200萬英鎊係英國既國債, 或者公司債, 取得永居前, 要保持至少200 萬鎊投資, 取得永居之後, 你就可以隨時動用你既資金, 投資金額越高, 越早取得永居

Start-up Visa -- 初創簽証, 適合首次在英國創業, 無資金要求

Innovator Visa -- 創新者簽証, 至少5萬鎊投資業務

Representative of an Overseas Business Visa -- 海外公司首席代表簽証, 在英國設立分公司, 擴展業務

EEA Pre-Settled Visa -- 歐盟人仕專享, 只需在2020年12月31日踏足英國, 拿葡國護照既香港人, 澳門人, 最後機會!!

British Citizenship only -- 英藉人仕專利 (BC 及居英權二代) 配偶簽証, 未婚夫妻簽證, 同居簽証, 還有其他特殊情況, 也可以先查詢
 - Spouse Visa / Fiance Visa / Unmarried Partner
 - Special Circumstances

New Point Based Work Visa -- 即將推出的新計分工作簽証

Marriage Visitor Visa -- 婚姻到訪簽証, 專門係為要去英國結婚既人而設, 因為持旅行簽証係唔可以係英國結婚架

10 years Long Residence-- 10 年長居後轉永居簽証 (合法在英國居住10年, 10年內不離開英國超過540天)

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/



2 則留言:

  1. 請問可以講下個流程嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問你想知那一個VISA 的流程呢?
      請EMAIL 給我: jcinuk2018@gmail.com

      請留低
      姓名
      電話 (可用Whatsapp聯絡的電話)
      Email

      刪除

熱門文章