2020/05/23

移民英國, 搞移民簽證係咪一定要搵人幫手搞呢? 自己搞得唔得??

移民英國, 搞移民簽證係咪一定要搵人幫手搞呢? 自己搞得唔得??

答案, 係唔一定架!!

如果你好熟悉移民條例, 知道要交咩文件, 文件格式要點樣,
當然可以自己申請啦
無論係Family Visa, 或者係投資移民,
英國Home Office 無規定一定要經移民顧問或移民律師申請

那, 為什麼大部份人都會搵人幫手申請呢??

主要係因為Home Office 在網上公佈的申請要求唔夠具體
例如Spouse Visa 要求既關係證明,
Home Office 只係要求你提供關係證明,
但無講要提供咩文件
你以為交結婚證書就OK??
咁你肯定會被REJECT 掉

當然啦, 還有好多人連Home Office 的網頁都沒有認真睇
連要搞既VISA 要咩文件都未清楚, 又唔知手續係點

雖然我自問做足功課
我睇晒Home Office 對於Family Visa 既要求, 整個程序應該點做
大致要咩文件, 有咩應該要做左先
不過我一開始都決定搵人幫手搞

為什麼呢?

因為我唔想失敗呀!!!

我一家4口移民, 要申請三個VISA
三個人的VISA 費, 加上NHS 費用, 還有文件來回英國費用
如果失敗, 要再付多一次,
還有失去的時間, (失敗, 再申請, 再等多三個月)
資產要求又要再拖多幾個月 (本來資金一批出就可以動用)
租了屋要多納空租至少三個月

相比起來, 我付移民顧問費用
一次就成功
我節省了時間
因為有一個CHECK LIST 給我, 只要我照單執文件便可
有錯有欠還會通知我更正
到申請時, 幫我填晒所有申請表
申請一次就成功, 節省了金錢, 時間,
還可以按著自己定的日子來到英國
這個錢, 花得值


我知道有不少Spouse Visa 是自己申請的
當然了, 成功率只有一半半吧
他們不少是本土英國人的外藉配偶 (有的是Long D, 有D 係工作關係外地拍拖結婚)
大多是一個在英國生活, 一個在自己國家
他們的英藉配偶在英國有工作, 有地方住
只申請配偶一個人的VISA
他們的成本低好多呀, 遲幾個月才成功批核根本沒大關係
(網上可以SEARCH 到不少CASE, 有D 人申請成功會分享下,
亦有不少失敗後求救POST)

所以呢,
如果你
想一次就成功
唔想煩, 唔想研究咁多條文
想有人比晒資料你, 只要照單執文件
那你就去搵一個信得過既人幫手

如果你唔怕煩, 又有信心自己搞
都絕對無問題

如果大家有問題, 都可以隨時問我


以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/



沒有留言:

張貼留言

熱門文章