2020/09/28

弟弟的英文學習之路

 昨天係Facebook 提到弟弟的英語朗讀生涯😆


弟弟由香港到英國時,只是一個5歲的K2 學生,中文字又唔多識,英文只識ABC, 正宗文盲😝
剛剛在英國上學,由一個K2 小朋友,晉升為英國小學Reception 學生,好彩英國小學本來就由phonics 教起。
上學大約一星期時,老師同我地傾計,話弟弟好似唔係好識應老師😆都唔知佢係聽唔明,定唔知老師叫緊佢 (係香港時,應該無乜人叫佢英文名吧)
而且老師都知佢完全唔識phonics, 而其他同學已上學半年。於是,老師一邊在學校由a 開始教佢,另一方面,print 左一份phonics 生字比我地回家同佢溫習,再比埋教phonics 既youtube channel 我地每日陪佢一齊睇,一齊學下。
到Year 1, 老師都知佢由香港到英國不久,上phonics 堂時會帶佢去reception 一齊上,等佢基礎打好d.
可惜,year 1 未讀完就lockdown, lockdown 時太無聊,我日日叫佢讀書比我聽,結果,佢由一開始既oxford reading tree level 4, 升級到可以讀Magic tree house 比我聽,真係好大進步👍



有人留言問老師建議的Youtube 是什麼, 現在, 就公開弟弟的英語學習之路

英語學習, 分開書本閱讀, 有聲書, 和電視/Youtube

書本閱讀:

英國教育 -- 如何令小朋友快速適應英國學校生活 (Part 1) Picture Song Book & Rhyme

英國教育 -- 如何令小朋友快速適應英國學校生活 (Part 2) Picture Book

英國教育 -- 如何令小朋友快速適應英國學校生活 (Part 3) Level Book

英國教育 -- 如何令小朋友快速適應英國學校生活 (Part 4) Chapter Book

動畫
英國教育 -- 如何令小朋友快速適應英國學校生活 (Part 5) Youtube

英國教育 -- 如何令小朋友快速適應英國學校生活 (Part 6) Netflix

基本上, 弟弟還我在的肚內時, 就開始學習英文😄
因為哥哥由2歲多開始每天聽英文有聲書
所以弟弟還在我的肚內時, 就己跟著哥哥一起聽
到弟弟出世, 當然, 都是哥哥弟弟一起聽, 當時, 主要是哥哥聽什麼, 弟弟就聽什麼, 反正他什麼都不知道嘛

到弟弟開始大個, 基本上以上列出來的書, 他都差不多看過
現在6歲多, 書本閱讀去到Magic Tree House


其實無論有無諗住來英國, 而兩個都只係讀普通屋村小學和幼稚園
不過, 我一直相信打好英文基礎都好重要
當初給哥哥聽英文有聲書時,
從沒有想過我們一家會來英國住
只想佢從小英文學好DD

來到英國後, 兩兄弟在英國小學的適應可謂完全無問題, 不論是一來英國就是高小year 4 的哥哥, 還是一到英國還是一個連ABC 都分唔出的Reception 小學生, 和老師, 同學全天候用英語溝通, 聽書都沒有遇到什麼問題, 因為他們自細就聽慣英文

英國的教育, 好著重Phonics, 由Reception 一開學, 就把所有英文時間放在Phonics 上
利用Phonics 的英語發音, 教小朋友自己看書 (初小的學生, 每天要諗英文書給老師聽)。
當你識Phonics, 便可以靠併音把書朗讀出來。但,有一個大前提,是你讀這個英文出來,你要知道是代表什麼,才能靠Phonics 閱讀。

好像這一句
I saw a Dinosaur at the Museum.

識Phonics, 可以完全無困難地把這句讀出來, 即使完全不知道Dinosaur & Museum 是什麼, 但, 當你看得多書, 知道什麼是 Dinosaur & Museum, 看到一本新的書, 有這兩個生字, 即使本來你唔識串, 但當你一讀出來, 你就知原來係恐龍和博物館。

這就是英國教英文的方法,靠Phonics 和每天在學校朗讀英文書, 閱讀英文書, 打好英文基礎。
英國小學生,由Reception Class 至Year 6, 每天都有英文和閱讀課, 所以他們很習慣看書。而閲讀,是一個人學習新知識的最基本能力。

無論有無打算來英國生活,學習好英文都對小朋友有好大益處。而透過學習Phonics 和閱讀去學習英文, 是一個完全無痛, 非常愉快的學習, 只要找對書, 小朋友就會好有興趣地一本接一接讀下去。



以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料 移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集) https://jcinuk.blogspot.com/2020/07/blog-post_4.html ================================================================== 如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我 Email : jcinuk2018@gmail.com 請留低 姓名 電話 Email 以上只係個人分享, 並不構成任何建議 我之前用的移民顧問,是英國注冊的移民顧問,可以用中文或英文溝通,如果有需要找專業人仕幫手申請各種簽訂,可以Email 比我,請記得留低姓名,電話,和電郵以便聯絡,以及要說要想申請哪一種簽證。 ================================================================== 更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/











沒有留言:

張貼留言

熱門文章