2021/09/22

AE 信用咭無啦啦被停用

因為呢期申請 America Express 既BA 咭
11月2日前成功消費1000鎊有12000 里送




所以我上個月申請左呢張咭,
而且,無收入既家庭主婦都批左幾千鎊比我🤣
多過之前個張乜回贈都無既aqua 咭

咁上星期出左新iPhone
老公就想換晒兩部機
加埋二千幾鎊,夠晒消費去換12000 里
(幾時先可以飛✈️香港🇭🇰+日本🇯🇵呢)

當日明明成功過數

但第二日,我張咭立即用唔到
當晚想打過去
竟然cut 左我線🙄

昨天無出去買野,忘了呢件事
到今日去完超市,又係用唔到😤
回家立即打去問下咩事
原來話我張咭太新,叫我比返pay slip 佢睇
我話,我係家庭主婦喎,無收入
佢話bank statement 都得,轉頭email 比我
之後,我一收到email 立即email 返bank statement 比佢,再立即打去
接通左之後,同cs 傾完,佢話收到email, 叫我等幾分鐘,轉頭就開返張咭

跟住我問佢,星期日訂既iPhone. Payment 有無問題架
佢話佢地decline 左,叫我去 reset payment 🙄

明明當日申請又立即批,仲批幾千鎊比我咁爽手
簽二千幾鎊就立即暫停我張咭係咩玩法😒

好彩打返去都可以即時開返張咭
再set 返 iPhone payment

不過真係覺得有d 低能
如果驚我無錢還
一係申請時問我拎bank statement
一係就唔好批咁多
批完,簽二千幾鎊就立即停左我張咭
好彩我唔只一張咭啫😤

還有一樣,AE 既電話系統好鬼難用
佢唔係打去按1234 個種
佢係有電腦聲問你打去做乜
然後根據你回答既keyword 幫你轉駁
然後
張咭被人停左呢樣野,我講左好多唔同keyword 佢都唔明
(定我講得太差)
好彩最後都搵到人
(因為唔知邊個keyword 先啱,我最後係話 I need help😆
跟住就有真人對話

如果你地想申請呢張BA 咭
可以用呢條ref link
成功申請,11月2日前簽滿1000鎊有12000里
上次我申請,即日批出,2日後就收到咭,超快
申請時,乜文件都無問我拎
不過,如果你地會有大額簽帳,就可能要先打去同銀行講
(well. 其實我覺得2千幾鎊唔算好大額囉)
英國既信用咭唔似香港咁多回贈
呢張都算係唔錯
又唔駛年費

AE 咭係英國都算好通行,可以add 去apply pay, 平日超市呀,去買野都用到
算好方便

Ref Link:
http://amex.co.uk/refer/hUNGYCjdev?XL=MIMNS 

===============================================================
香港英國零距離 -- 香港<--> 英國速遞服務
全新 Easy Parcel 速遞服務幫到你!! 我地爭取到比DHL 正價大約6折的運費,只要經我們出DHL 提單,可享最優惠運費,令你感受到香港和英國零距離。
詳細資料:

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料
移民英國新手懶人包 (居住/學校/醫療/工作/交通/購物)

英國教育系列 -- 綜合篇

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

===============================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

請留低
姓名
電話
Email

以上只係個人分享, 並不構成任何建議

我之前用的移民顧問,是英國注冊的移民顧問,可以用中文或英文溝通,如果有需要找專業人仕幫手申請各種簽訂,可以Email 比我,請記得留低姓名,電話,和電郵以便聯絡,以及要說要想申請哪一種簽證。

一開始的查詢是免費的,可以先把個人背景,想申請的簽證,大約想申請的時間,到英國的日子和移民顧問傾詳情,若決定要找移民顧問幫手申請才付費的。
===============================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/

3 則留言:

  1. Representative APR

    24.5% APR variable

    係咪即係用佢張卡買野要比利息?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你不是每月找清咭數, 就會有利息
      香港既信用咭也一樣呀
      只要你每月付全額就沒有收費

      刪除
  2. 我見佢網頁咁寫

    Representative APR

    24.5% APR variable

    Annual Fee

    £0

    Credit Limit

    Assumed credit limit of £1,200

    Purchase Rate

    24.5% variable for purchases

    回覆刪除

熱門文章