2021/09/03

想食自己煮之肉絲炒麵

茶餐廳最普通不過的肉絲炒麵

黎到英國, 想食就要自己諗辦法了

不過, 煮過一次就發現其實一D 都唔難煮

亦唔需要花好多時間


材料:

  • 幼麵, 我係中超買壽桃牌蝦子麵, 貪佢香D, 但若附近無中超, 其實本地超巿都有D 中式麵
  • pork shoulder 2塊 (超巿通常係一PACK 4塊, 我會拎一半來切絲)
  • 芽菜, 本地超巿有售, 通常係即食生果盆附近, 會有D 鮮米粉, 全蛋麵, 雜菜, 芽菜, 可以用來整炒麵
  • 冬菇絲 

若沒有冬菇絲, 或想D 餸豐富D, 可以考慮加一包Stir Fry, 通常和芽菜放埋一齊, 己洗好, 立即可以落WOK 炒, 有菇, 蘿蔔絲等


中超有售的塒壽桃牌蝦子麵


本地超巿有售的Sharwood's Fine Egg Noodles, 我地都有買來試過, 其實味道唔錯



做法:
  1. 蝦子麵放滾水中, 立即熄火, 利用熱水既餘溫, 用蒺筷子或夾把麵整散後, 夾在篩箕 (不要煮太耐, 太淋就唔好食)
  2. pork shoulder 切幼條, 加鹽, 糖, 生粉, 少少油醃下
  3. 氣炸鍋 180 度先預熱幾分鐘, 把麵先炸5分鐘, 翻轉再炸4分鐘, 若麵比較多, 最好分兩次炸, 會平均D
  4. 麵炸好後上碟, 十字剪開
  5. 先炒豬肉絲至大約7-8 成熟, 把豬肉絲推在WOK 邊
  6. 另一邊加少少油, 加入芽菜, 把芽菜炒香
  7. 待芽菜半熟, 和豬肉絲一起炒
  8. 加入冬菇 (我D 冬菇發時己熟左, 所以不用煮太耐)
  9. 加入雞湯, 試下味, 可加少少鹽
  10. 用清水加入生粉, 攪拌好, 慢慢加入, 等D 汁比較杰
  11. 把醬料加入炸好的麵上就OK 了


===============================================================
香港英國零距離 -- 香港<--> 英國速遞服務
全新 Easy Parcel 速遞服務幫到你!! 我地爭取到比DHL 正價大約6折的運費,只要經我們出DHL 提單,可享最優惠運費,令你感受到香港和英國零距離。
詳細資料:

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料
移民英國新手懶人包 (居住/學校/醫療/工作/交通/購物)

英國教育系列 -- 綜合篇

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

===============================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

請留低
姓名
電話
Email

以上只係個人分享, 並不構成任何建議

我之前用的移民顧問,是英國注冊的移民顧問,可以用中文或英文溝通,如果有需要找專業人仕幫手申請各種簽訂,可以Email 比我,請記得留低姓名,電話,和電郵以便聯絡,以及要說要想申請哪一種簽證。

一開始的查詢是免費的,可以先把個人背景,想申請的簽證,大約想申請的時間,到英國的日子和移民顧問傾詳情,若決定要找移民顧問幫手申請才付費的。
===============================================================
更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/

1 則留言:

  1. 多年前在格拉斯哥的酒樓,吃中式炒粉麵要大約£1O一碟,倫敦的酒樓平點,當時1鎊對15港元。

    回覆刪除

熱門文章