2018/11/01

申請SETTLEMENT VISA 的進度

申請SETTLEMENT VISA 的進度

1010 日去銅鑼灣打指模, 影相, 交文件後
今天收到EMAIL 說文件己退回,
我可以隨時去銅鑼灣中文取回正本文件
正本文件不包括三人的護照,
護照應該要等VISA 批了, 蓋上印才會退回

三星期時間, 文件寄去英國, SCAN, 退回香港,
比我預計中快呢
希望VISA 也在預計時間批出,
我可以按原定計劃出發吧


以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/



沒有留言:

張貼留言

熱門文章