2019/04/01

倒數

倒數

5月11日正式離開HK 了
單程機票己買
工也辭了
執屋工程才是最煩瑣

己PACK 了14箱書, 還有部份未入箱, 要全部入箱, 可要16箱,
不過應該會每箱入十本書, 每次開箱都有D 書睇下
新屋應該不夠空間放足夠書櫃
看什麼時候忍不住再搬

床單, 被套, 冬天被, 冬天褸都己PACK 箱
新買的廚房用具都己PACK 箱 (為左係英國有啖好食, 我地買左高壓煲, 慢煮捧, 氣炸鍋)
幾盒BOARD GAME, 仲有幾件呢個星期會PACK 埋
現在只差

1/10 書
夏天衫+ 少量長袖衫
碗碟杯 (我家一向無飯, 只有少量)
中式獲 (老公昨天問起, 10年都唔知有無用到5次, 仲用唔用得, 但好新淨喎)
公仔面煲
BRUNO 煲
三文治機
玩具 (只會帶走幾箱LEGO, 高達, SWITCH 和PS4 老公話跟住我地搭飛機, 唔駛PACK)
下星期送到的2張單人床褥
最主要係呢D 吧

至於跟住我地搭飛機就有
CAR SEAT X 2
SWITCH
PS 4
MAC BOOK PRO
MAC BOOK AIR
相機
重要文件
少量衫


以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/



9 則留言:

  1. PS4 同 SWITCH 真係好緊要, 我都會跟身 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. SWITCH 都話可以係飛機打啫, PS4要駁電視呀
      只係有大約50日玩唔到啫 :)
      都唔知4 個喼放唔放得晒D 隨身物

      刪除
  2. Hifi, 大喇叭, 電器等首次都不用打税嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要是移民, 一年內由外地寄去英國的USED STUFF 不用打稅
      不過HIFI, 喇叭, 不怕船運途中有什麼問題嗎??
      電視唔SUGGEST寄過來, 因為制式好像不一樣, 英國買也不貴

      刪除
  3. 謝謝您的解答, 是ㄧ年內買的電器都可以的嗎? 新買就不Ok嗎? 食品如海味可以ㄧ起運嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 填清關文件時會有入面既東西係咪新的,
      食品不可以寄

      刪除
  4. 謝謝您回覆,我現在找船運公司vanpac, 你的船運公司服務好不好?

    回覆刪除
  5. Hi, 你是用邊間船運公司?

    回覆刪除

熱門文章