2019/04/23

唔搬唔知雜物多

唔搬唔知雜物多

呢間屋都住左11年
唔搬屋都無留意屋企儲左咁多雜物

要搬去英國的都己寄走了,
剩下要處理的, 就是送人或掉

以下是掉走的, 完全沒有用的雜物

MAC BOOK AIR & MAC BOOK PRO 盒,
MAC BOOK AIR 都用左接近10年,
都唔知點解個盒仲係到
仲有相機盒, 鏡頭盒,
我以為一早掉左添

由IPHONE 4 開始到IPHONE MAX
留咁多個盒唔知做咩
如果唔搬, 
係咪諗住再放廿年?


PS2 的賽車軚盤
另一堆相機盒, 鏡頭盒, 腳架
尤其這個PS2 軚盤, 搬過黎後都唔知有無玩過
放係床下11年


一堆LEGO 說明書


結婚時剩下的帖
原來仲有一袋

除此之外, 仲有一堆唔知幾時出現既杯碟, 
買左幾年, 只擺過一次既聖誕樹連裝鈽
放係廚櫃足足11 年的多士爐, 去年有想過拿出來用, 點知原來係圓頭, 
我無插頭啱, 又放返上去
結婚時剩下的紅酒
壞左既DVD 機
無用既電腦啦叭
好耐無著既鞋 (包括結婚時個對紅鞋子)
仲有結婚時茶壺茶杯等等雜物
N 年前去日本買既雪靴
唔知幾耐之前既打機攻略
一堆雜誌

經過今次, 我覺得應該每隔幾年要搬一下屋
順便清理雜物
不然, 根本唔會有心情去清理雜物
有位就放住先



以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/



沒有留言:

張貼留言

熱門文章