2019/04/23

寶物

寶物

買既時候係寶, 放係屋企己經得個擺字
到要搬時, 又唔想帶走
掉又太浪費
只好尋找有緣人

漫畫系列

動類
WHISTLE (足球)

網球王子 (網球) 奇怪點解無左開頭個D, 我記得好似由第一期買
正常來講, 我唔會由中間買起, 就算中間買起, 都要補返之前,
唔會斷開, 太怪

不過我比較喜歡現實一點的運動漫畫, 網球王子到後來太誇張了


相比起越來越誇既足球小將, 我覺得足球風雲好睇好多



球類漫畫, 點少得男兒當入樽
雖然我完全唔做運動
不過唔會影响我睇熱血漫畫

我覺得流川豐最型😆

















名偵探柯南1-71,
直到哥哥出世就無再買漫畫了

特別篇, 點解得返幾本, 剩下既去晒邊!!!
仲要係斷開的,
就算借比人, 無理由咁借法
太離奇
















離奇事件薄仲有金田一
我肯定我有買齊
漫畫書套仍在
但書不見了, 只剩下1-5本
其他去晒邊??
D 櫃己經清晒
無書留下
仲可以係邊?
借比人又唔會只借之後, 唔借1-5 吧??

另外還有魔法騎士, 呢套齊晒


有魔法騎士, 點可以少得百變小櫻呀
呢套書KEEP 得出奇地新淨




少女漫畫一堆
又一套消息系列
龍狼傅點解得返呢幾本





我覺得漂有點虎頭蛇尾, 
開頭幾好睇
後尾有點拖
之後生仔就無再追了

電視看完就買了漫畫, 實仔好可愛
然後, 大個左發現
照顧一個BB 真係好唔簡單架
都係睇漫畫開心D 😝

哥哥的衝浪板, 再見了
好像只玩過一次




LEGO 零件櫃也再見了LEGO 己寄走, 只是全放進大箱子

呢架車仔, 之前用來拉東西去沙灘 OR BBQ
不過底部太窄
後來換了大架一點的,
這架就送人了

廚櫃內發現有朱古力火鍋SET
完全沒有印象的東西, 
應該唔係我買的
唔知邊到黎的東西
好奇怎麼可以在廚櫃唔知幾年而無人知?



 兒童救生衣, 真材實料, 不是吹氣的
當年去布吉旅行專登買來帶JASPER 出海用



 天空之城和魔法公主海報
買完後就咁放係到
完全沒打開過


風箏, 每次去玩買一個, 下次又唔會拎, 又買

一堆卡通DVD


還會買CD 的年代
當年成舊水一隻
現在KKBOX 幾十蚊, 乜歌任聽




卡通CD
當年好鐘意聽動畫歌


日文歌都好好聽


相比之下, 英文歌就得好少


LOVE GENERATION 經典日劇
仲有一堆卡通DVD, 好似HUNTER HUNTER, 柯南, 高達等等 


爆谷桶, 好可愛的爆谷桶
但拿回家就沒有用


全新的SNOOPY 咖啡杯


全新的SNOOPY 相架


其他送人的還有一堆童書, 小說
玩具
GAME (WII / XBOX360, PSP)
相機




以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/



2 則留言:

熱門文章