2019/04/09

移民離港手續 - 提早取回強積金 & 清稅 (5/24 更新)

移民離港手續 - 提早取回強積金 & 清稅

正式離開香港前非常多手續
其中一項就係提早取回強積金

強積金成效如何, 相信大家好清楚
如其留在強積金戶口比基金賺錢
不如留返係自己到
想買香港股票, 去買2800 就好了
基金管理費低
完全跟港股走勢

想取回強積金, 有以下手續

1) 簽MPF(S) - W(SD2) 表格, 去民政署宣誓
2) 填MPF 公司的永久性離開香港表格
3) 證明文件, 如身份証COPY, 居留證明等

唯一一項, 要求文件有一項是稅局清稅(如適用), 不知取MPF 前是否要求己有稅局清稅的證明文件
同步我問了公司的HR,
稅局清稅的步驟
首先公司要填一份IR56G 的文件,
拿去稅局, 交清稅項後
然後稅局就會發出清稅通知

留意交CASH OR EPS 就可以立即收到同意釋款書
支票可能要等10天


4月17更新
如果唔只一間強積金公司, 去宣誓前要留意強積金公司要求文件要郵寄, 還是可以FAX
如果全部要正本文件, 記得PRINT 多幾份去宣誓

永明要寄正本如文件無問題, 大約3星期可以搞掂

景順一樣要寄過去, 所以我最後要去多一次宣誓

記得要自備宣誓文件, 民政署係無得影印架

因景順是現時公司的MPF 公司, 所以我就算今日寄過去, 因為我未到LAST DAY,
景順都唔可以幫我處理, 要先等公司入完最後一畢數圥可以處理
考慮到離職後更忙, 我還是先寄出, 待公司入最後一期, 景順自己處理吧

5月24更新
後來,景順有打電話給我,通知知我文件己收到,正確無問題,待公司供完最後一期後一星期就可以比返錢我,最後,景順係我離開香港前己把錢直接入戶口,好方便

而永明有出SMS通知收齊文件,但就要出支票,離開了香港才收到支票,再找人入戶口,還是直接入戶口方便



以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/



12 則留言:

  1. thank, 我都搞緊, 聽聞收到同意釋款書後, 要個兩個月至收到 MPF 退出黎D 錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用永明, 我打比永明要拎MPF 要咩文件, 佢話只要PASSPORT 1) 宣誓紙 2) 永明取MPF FM 3) 證明離開HK 文件, 如PASSPORT / VISA, 收到文件, 無錯計, 大約3-4星期可以拎到錢, 我今日FAX 過左去, 睇下走之前拎唔拎到, 再報告

      刪除
    2. 請問是否一定要有稅務局發出同意釋款書?

      刪除
    3. 申請MPF 不需要稅局的同意釋款書

      刪除
  2. 我想問你提以上資料給永明後,最後有成功取回強積金嗎?thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然己成功取回了,不過是我到英國後才出支票
      所以地址要有人代收,代你入支票

      刪除
    2. JC 你好, 請問你去到英國收到支票係幾耐之後既事? 當時你已經成為tax residency 未呀? 因為一搵到工作就自動成為tax residency, 咁如果係成為之後收到check 再入數, 咁咪會要抽capital gain tax ? 我既理解係咁, 唔知有無錯.

      香港MPF真係 麻_煩

      刪除
    3. Forget click get notification

      刪除
    4. 我一到英國大約1至2星期, HK 既家人己經收到支票了

      刪除
  3. 請問你係用咩理由去拎番MPF?因為移民唔係要入左藉先可以拎番嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 從來無講過要入左籍先可以拎返

      一向係, 你有合法居住在外國既資格, 就可以拎返MPF, 所以當你成功申請簽證, 就可以申請取回MPF (配偶簽證, 工作簽證, 投資移民簽證, 之前係全部可以申請取回MPF)

      至於之後MPF 公司會唔會改例, 就答你唔到了

      刪除

熱門文章