2019/06/10

英國在地開銀行戶口

英國在地開銀行戶口

之前提過老公去年10月申請了東亞的英國戶口
但戶口開了後覺得唔太方便
ONLINE Banking好多Function 都無
好似若要轉錢比人,首先要登記對方戶口先
但登記要去分行
而東亞的英國分行好少,倫敦China Town 和曼城

但我用的HSBC 轉錢就方便得多,電腦EBanking或電話App 都可以轉錢比人
所以上星期就去左附近的HSBC 開戶口
需要提交Passport及地址證明
坐一陣就有職員幫我地開戶口
填表全電腦
沒有最低結餘,每月入500 鎊就可以,隨時轉返走又得
即每月我轉500 鎊比佢,佢又轉返比我就可以
好方便

填完表,即時有戶口資料
立即可以轉錢過去
Visa Debit Card 要約一星期才寄出

之前聽說係英國開戶口要先預約
但之前去HSBC 問,只要拎文件過去,隨時可以開戶口
可能呢邊無倫敦咁多人 😅
其實都好方便


以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/

4 則留言:

  1. 想請問下開戶口時要帶咩資料?謝謝
    BNO是否可以直接用PASSPORT 加住址證明是否可以?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當日我開戶口, 是用bno 加香港地址證明, 還有hkid

      聽說今年去hsbc 開海外戶口的人很多, 沒有了職員幫手填表服務呢

      刪除
  2. 請問一下,係香港HSBC開英國戶口 同 直接係英國開HSBC戶口 買樓做按揭上有冇咩分別?
    謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不論在香港, 或在英國, 開HSBC UK 的銀行戶口是一樣的

      不過按揭的話, 主要是你向香港這邊問, 會睇你HK 收入,
      英國方面, 就睇UK 收入
      如果你在英國沒有收入, 基本上向HK HSBC 這邊問英國按揭會比較好

      你可以分別向2邊問下按揭計劃

      刪除

熱門文章