2019/06/07

Unbelievable!!! 難以置信的好運氣

Unbelievable!!! 難以置信的好運氣

隔離屋既大女竟然同Jasper 係同班同學,今日先發現🤣
話說今日Jasper 放學後又去花園工作
然後隔離屋係花園見到Jasper 來搵佢玩,跟住邀請我地去佢屋企玩,超級Nice
佢地花園有跳彈床😝
玩左陣又話想去玩波,跟住4 個細路就去公園玩波,公園又有隔離屋識既細路,又有狗仔,幾個細路玩得好開心
Jasper 仲第一次帶狗散步😂
我就同隔離屋傾計,佢真係好nice, 話我知附近邊個公園好玩,話下次帶我地去🥰
上星期另一個鄰居都話不如遲d play date or picnic, d 細路可以一齊玩下
So far 我地黎住差不多一個月,遇到既人都好友善,有時接放學d 家長又會同我地傾下計😊因為兩兄弟係插班生,d 家長都話小朋友返屋企有new comer, 又問下小朋友適唔適應

後花園常有貓走來,這隻全黑的比較常見,在花園行個圈又會跳走

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/


沒有留言:

張貼留言

熱門文章