2019/06/13

香港車牌換英國車牌

香港車牌換英國車牌

之前老公己經換左英國車牌,
所以一到步就可以買車

等兩個仔返左學
我都開始搞換車牌

首先去郵局拎份換車牌既表格
填好表格後,貼相,連同支票寄回
如果本身係英國護照,寄回以上就OK
如果係拎VISA,要寄正本BRP過去
所以最好寄掛號,來回兩次掛號就安全D

我6月3 去郵局寄出
6月12 就收到英國車牌,比我想像中快呢

收到車牌後,找車保公司加埋我做DRIVER
呢邊既車保係按人計,只有己登計司機先可以渣車,不然車保唔會賠,
唔同HK 跟車連,邊個都可以渣,
所以如果2個人都會渣車,
要登記晒2個人資料

===============================================================
香港英國零距離 -- 香港<--> 英國速遞服務
全新 Easy Parcel 速遞服務幫到你!! 我地爭取到比DHL 正價大約6折的運費,只要經我們出DHL 提單,可享最優惠運費,令你感受到香港和英國零距離。
詳細資料:

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料
移民英國新手懶人包 (居住/學校/醫療/工作/交通/購物)

英國教育系列 -- 綜合篇

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

===============================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

請留低
姓名
電話
Email

以上只係個人分享, 並不構成任何建議

我之前用的移民顧問,是英國注冊的移民顧問,可以用中文或英文溝通,如果有需要找專業人仕幫手申請各種簽訂,可以Email 比我,請記得留低姓名,電話,和電郵以便聯絡,以及要說要想申請哪一種簽證。

一開始的查詢是免費的,可以先把個人背景,想申請的簽證,大約想申請的時間,到英國的日子和移民顧問傾詳情,若決定要找移民顧問幫手申請才付費的。
===============================================================
更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/

31 則留言:

  1. 我想問點樣比錢

    回覆刪除
    回覆
    1. 寄支票過去,所以你首先要有英國戶口同支票簿

      刪除
  2. 係咪一定要住滿6個月先可以轉英國牌

    回覆刪除
    回覆
    1. 我換英國車牌時都未住滿6個月架
      表格上要寫你幾時到,我照寫,未住滿,都有出英國牌比我
      但VISA一定要係超過半年的,即無VISA 既旅遊人仕係唔可以換英國牌

      刪除
  3. 本人有香港車牌及國際將有居留權來了三個月,可否換牌。上年已在住了165日,是否要連續住180日才可以換牌。
    謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以換呀, 我有朋友1月才到英國, 2月己收到英國車牌了

      刪除
  4. 請問如果去英國讀書可以用香港車牌換嗎? 是否要居住3個月才可以換? 如果用德國車牌換請問有什麼手續?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是一到英國就換了車牌,
      只要有合法的VISA, 就可以用香港車牌換英國車牌

      關於德國車牌換英國車牌, 可以看以下政府網頁
      如果是短期的旅遊, 可以用德國車牌在英國駕駛, 不用換英國車牌
      但若居住6個月以上, 就要在今年內換成英國牌

      無論是用香港車牌還是用德國車牌換英國車牌, 都可以在英國的郵局取DVLA 表格, 你在郵局問職員便可, 但應該要去比較大間的, 有一些小郵局可能沒有預備
      https://www.gov.uk/guidance/living-in-germany

      刪除
  5. 是否在英國郵局攞申請表?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 不過可能要去大間個D, 有D 細間, 尤其超巿內既未必有

      刪除
  6. 是否只可換到私家車同電單車牌,其他的要從新考過?

    回覆刪除
  7. 請問如果是香港的大巴牌(9號牌)及中型車(19號)牌都可以轉嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個我不清楚, 我只有普通私家車牌

      刪除
    2. HI, 商用車的車牌, 需要在英國再考過

      刪除
  8. 你好,請問如果我依家先響香港考牌,跟住就過英國,新牌仔係咪都可以轉英國車牌??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, P 牌己經可以轉英國車牌

      刪除
    2. 你好,以P牌轉英國車牌是否已有相關部門確實?因為這方面的資料不多。謝謝。

      刪除
    3. 你好,想請問係咪有實例已知可以用P牌轉英國車牌?

      刪除
    4. 我自己就是呀,我在HK一考完就去了英國,我自己就是用P牌轉英國牌

      刪除
  9. 好嗎?請問,我己經在香港有電單車牌,如果去英國考私家車牌,要不要再考筆試呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要, 因為考私家車前都要先有筆試

      刪除
  10. 如果而家持bno 入境未有6個月以上visa可以申請未?

    回覆刪除
  11. 你好!

    請問香港1,2係咪換UK的B?UK的B係咪包埋B1?

    另外,香港的3,22可以換UK電單車的那個CAT呢?AM/A2/A1/A?

    先謝過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港的私家車, 電單車都可以直接換 ( A / B)
      其他商用車就唔可以

      唔同種類既車牌可以在以下找到
      https://www.gov.uk/driving-licence-categories

      刪除
  12. 你好!

    我想掉轉問 如果我喺英國有電單車A1牌
    可唔可以轉做香港電單車嘅3牌?

    先謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 根據以下香港運輸署資料, 英國的電單車牌可以直接轉香港車牌

      自暫准駕駛執照計劃於2009年2月9日擴展至私家車及輕型貨車後,任何人士在獲有關駕駛考試合格後,他須先申領暫准駕駛執照及完滿通過12個月的暫准駕駛期,才可申領私家車及/或輕型貨車的正式駕駛執照。根據現時香港有關法例,只容許持有香港法例第374B章﹝道路交通《駕駛執照》規例﹞附表四所列的國家/地區所發出的正式駕駛執照人士,透過「免試簽發」機制申領駕駛相關車輛的香港正式駕駛執照﹝電單車、私家車及輕型貨車﹞;而只持有上述國家/地區所發出的P牌﹝即相等於本 港的暫准駕駛執照﹞,則不能透過「免試簽發」申領香港的正式駕駛執照。


      符合申請『免試簽發』要求的申請人 會獲發香港正式駕駛執照,他不須經過12個月的暫准駕駛期。

      https://www.td.gov.hk/tc/public_services/licences_and_permits/driving_licences/how_to_apply_for_a_driving_licence/driving_in_hong_kong_for_overseas_driving_licence_/index.html

      刪除
  13. 你好,請問我有挪威居留權又有Bno ,但想將香港車牌轉英國車牌可以嗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 重點是, 你的車牌在哪裡考? HK 的話, 無問題

      刪除

熱門文章