2019/06/14

無忘初衷

無忘初衷

這幾天,多左好多人問移民
也有人說儲錢送仔女去外國讀書,希望佢地讀完可以留低,唔駛返香港
亦有人希望先送仔女去外國讀書,搵多幾年錢先一齊去
但究竟大家最終目的是什麼呢?

最終目的如果係想仔女係外國落地生根
咁首先要有生根的土壤
係外國有無親人,朋友,社交
生活習慣,模式

如果只在外國讀幾年大學
朋友圈子在香港,親友在香港
每個長期返香港
在大學既朋友都係香港人,華人
其實係邊讀書有咩分別?
英文能力好左,拎左張大學證書
但同外國無連結都係無用

點解?
首先,只在外國讀大學,對呢個地方無感覺,又無乜朋友,讀書後未必會想留低
就算想留低
都唔係咁易
歐美澳各國都係請人先請本地人
留學生要搵工要VISA
以英國為例,
首先想搵既工係要係巿場唔夠LOCAL 人做
人工要高過3萬鎊年薪
仲要間公司夠大,可以幫你申請WORKING VISA
除非你係好專而又非常OUTSTANDING
否則讀完書都係要返香港

拎左外國護照,就係LOCAL人
先唔講公司請人有無歧視啦,至少間公司可以請你,
唔駛幫你申請VISA,仲要政府批先啦
而且,去外國讀閒閒地都過百萬啦
唔只一個細路仲要倍升
係咪直接搞移民化算D

咁如果諗住走
應該幾時走呢?

好多人都想等讀埋小學,又或者讀埋初中先
打好中文根基嘛
但變相其實係令佢兩邊都唔到岸
讀完小學,其實都大個,有朋友,對香港己經好熟識
如果讀埋中學,整個人生最重要既時間都係香港
尤其朋友
仲有整個文化,思想
當你同朋友傾計
大家背景相似
你希望佢的家在哪呢

我地有諗過過幾年先走
等哥哥讀完小學
但,咁弟弟呢?
又要等埋弟弟?咁哥哥就中四啦喎,要選科
唔等弟弟,咁弟弟小二過去?中文又唔係好識,英文又唔上唔落?
等來等去,不如唔好等了
搞掂好文件就申請吧
中文嘛
隨緣吧
至少由小學讀起
深交的朋友都在這邊
整個讀書的背景都在這
和小朋友從小一起長大
把這邊當成家鄉

唔知點解每隔一排就會訪問下D 移民到遠處既人
世上咩地方都有
總係話有幾掛住鄉下
我唔希望自己變成咁既人
我離開香港唔係被逼
我留在英國亦唔覺得慘
我只係想住係自己想住既地方
去一個對小朋友,對人好D既地方
我會返香港深親朋好友
但唔代表我會想返香港長住
係呢個時間
我都唔知十年,廿年後,仲有無香港呢個地方
呢個仲係咪我熟悉既地方
我希望香港好
但又心知
再咁落去
香港只會剩下一個名
人事全非



以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/







沒有留言:

張貼留言

熱門文章