2020/07/02

英國生活費 Check List

英國生活費 Check List

太多人問係英國生活, 究竟要幾錢先夠
整個一個CHECK LIST 比大家睇下

以下係我地一家4口的大約生活費
若有那一項沒有寫, 請留言等我UPDATE 下,
我暫時只諗到以下幾項

如果你既生活費和我地有好大差異, 都歡迎提出, 記得指出住在哪, 因為唔同城巿可以有好大出入, 以下只以我們一家, 在我們的城巿計, 英國太大, 我不可能知其他地區的生活費


租屋方面, 我之前住的2房, 是800 鎊一個月,
現在住的4房, 是1400 鎊一個月
住倫敦的話, 呢個價錢一定唔得,
請上Rightmove 查看心儀地區的屋租水平



英國既水, 電, 煤都比香港貴一點



食物費用, 唔同家庭可能差好遠,
尤其我們家又不是吃貨
晚上都只是2-3個餸配白飯
若常煲湯, 買中式菜, 吃海鮮, 蒸魚等等, 肯定要再貴一點


在我們的城巿, 我們都只是駕車出入
除了巿中心外, 其餘地方都不用泊車費,
所以每月交通費就只有入油錢

其他地方, 如倫敦, 公共交通費用會比較貴,
這方面請查詢住倫敦的朋友
若不是住倫敦,
大部份也是會自駕吧



快餐店比香港貴一點, 主要是沒有平價快餐, 茶餐廳
普通餐廳的話, 其實十幾鎊一個人, 和香港百多元一個晚餐不是差太多
除了住倫敦, 曼城等大城巿, 其他地方的各國美食選擇比較少, 多數都係西餐, 所以若不是約朋友, 多數都是回家食, 因西餐的話, 自己在家煮, 味道差不多, 價錢平好幾倍

下次會講下超巿Ready Meal, 超巿有好多預先制好既食品, 尤其西餐類, 回家整熱就OK
味道不錯



以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/



沒有留言:

張貼留言

熱門文章