2020/07/01

Costco 有咩值得買? 值唔值得比錢入會??

Costco 有咩值得買? 值唔值得比錢入會??

Costco 行會員制,
要有會員咭先可以入去買野, 食野,
而且仲唔係個個入去都可以做會員

https://www.costco.co.uk/membership
會員資格可以睇以上網頁
值唔值得入員, 就睇你多唔多野入去買




咁我地一家, 最常在Costco 買什麼呢?

1) 生果
2) 肉類
3) 大PACK雜貨

首先講下肉類

平日超巿既肉, 除非去肉檔揀,
否則多數係扒類, 免治等等
比較單調
係Costco 就有比較多選擇, 而且肉質又靚

以下係Costco 可以買既肉類

Beef Flank Steak
我地通常買回來薄切做炒牛肉片


免治牛
大大盤
不過我地家就能力消化咁大盤免治牛, 
我地多數去超巿買500G 
如果有能力消化咁大盤免治牛, 係Costco 買係唔錯架


Pork Rib
英國買既豬仔骨都係類似既問題, 
肉太薄
焗完豬仔骨出來, 好味就好味了, 但肉太少
唔夠分



Pork Belly
可以用來做五花腩

呢D 大大舊既belly joint 可以做燒肉
平日超巿好少有咁大舊, 未切開既belly joint

羊架

斧頭扒
28鎊左右有2塊,
相比起香港,
真係好抵食

雞翼, 大大盤, 一盤約有22-23 隻左右
唔駛3鎊夠食兩餐



我地鐘意買連皮三文魚
煎完之後, 三文魚皮脆脆的, 特別好食



除左肉類, 仲有時令生果
Costco 既生果質量很好, 
而且有其他超巿少見既生果
好似golden Kiwi
超甜粟米 (平日超巿D 粟米唔夠甜)
印度芒果, 雖然無呂宋芒咁香, 都都好夠甜, 等等
通常每次去都買幾種唔同生果慢慢食

 
仲有壽司, 食過一次, 無乜款式揀, 但都新鮮既

仲有急凍食品, 一樣係每次必掃
記得要買個大冰櫃


呢隻韓國炸雞, 聽講好好味, 上星期買左仲未試



呢隻炸魚買左一次
氣炸完好香脆


呢隻炸蝦天婦羅, 配埋冷烏冬, 真係一流
入面己經有天婦羅汁, 
放入氣炸鍋, 出來效果拍得住去餐廳食


CP 蝦雲吞
一盒有6碗,
加熱水再叮就食得
唯一係大大盒, 好阻地方

呢隻DUCK BUNS, 朋友食過話唔錯, 
味道有D 似叉燒包



我家雪櫃必備既雞肉餃子
通常煎完配烏冬,
8鎊幾大約70 隻

我地呢排, 通常去Costco 買米


呢隻蝴蝶酥好香脆,
次次都掃2盒

一箱60包薯片
我地有時會買來食


除左野食, 仲有咩好買呢?
英國廁紙貴過香港, 而且好多牌子質地好一般,
我地通常買呢隻一PACK 45卷廁紙


仲有其他大大包既, 好似洗潔精, 洗衣波波等等
基本上都比普通超巿平少少 (但超巿不時做特價, 特價時又比costco 平了)

睇完之後, 覺得值唔值入會?
最主要睇你多唔多野買,
最好有朋友帶你入去, 親身行一次



以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/



沒有留言:

張貼留言

熱門文章