2020/07/24

小朋友的依親簽證 (Dependants Visa) 是什麼? 有什麼條件和要求??

BNO 簽證一出, 網上除了一片歡天喜地,
亦有唔少人一心諗住太太帶仔女到英國, 
老公一人在香港搵錢

呢個問題, 之前己有一篇講過, 今天特別討論小朋友的依親簽證 (Dependants Visa) 

Dependants Visa 係英國移民簽證中比較簡單的一種
簡單來說, 不論申請人用何種方法移民英國, 
如各種T1 Visa (投資移民簽證), T2 Working Visa (工作簽證), T4 Student Visa (學生簽證) 等等, 都可以用Dependants Visa 申請配偶, 子女一同到英國, 詳細條文, 可以參閱以下網址:


而其中, 係第10頁既介紹之中, 就己經寫明:

對於任何受撫養子女的申請, 必須符合以下其中一項;
  • 申請人的父母雙方必須在英國合法居住(不是訪客),或在同一時間獲得入境許可或居留許可(作為訪客除外)
  • 一名父母必須在英國合法居住(作為訪客除外),而另一名正在准予在同一時間入境許可或留下來(但不作為訪客)
以上兩點己注明, 要申請小朋友既VISA, 必須父母雙方同時在英國居住, 不可以其中一方帶小朋友到英國

除非:
  • 主申請人是申請人唯一的尚存父母; 要么
  • 主申請人是對申請人的子女負有全部責任的父母教養; 要么
  • 有嚴重的或令人信服的家庭或其他考慮,並且在英國已做出適當安排以照顧申請人

原文如下:


好了, 又有人問, 
咁全家一同申請過英國, 爸爸自己一個回香港工作, 5年後, 太太和仔女申請永居, 再一年申請入籍, 又得唔得呢??

放心啦, 英國政府己經幫你諗好架啦!!

當小朋友要申請永居, 必須父母雙方己有永居, 或一同申請永居, 不可以媽媽和小朋友先取永居的。(當然, 申請永居還有其他要求, 都全部符合, 才可以全家一同申請永居)

而BNO 條文己講明, 5年後, 若不能取得永居, 是不可以續VISA, 必須離開英國!
所以, 若有人諗住全家申請BNO VISA 去英國, 然後爸爸一個回香港?? 可以架, 5年後, 咪全家回香港團聚囉, 而中間呢5年, 個爸爸自己一個係香港, 5年後仲係咪可以一齊生活? 真係天曉得




今次BNO 簽證, 申請資格同要求真係史無前例咁低, 
幾乎係你肯黎英國, 生存到就得
甚至比申請配偶簽證更容易, 
為什麼??

因為這是英國給香港人既逃生門, 救生艇
為什麼要逃生, 大家好清楚!

如果香港咁好搵錢
生活咁安定
點解英國要出一個咁寬鬆既簽證比大家??
還要18歲以上, 都可以跟父母一齊去英國?
年老父母一樣可以申請??

現在, 是一個好好既機會, 比全家一齊去英國開展新生活
要走, 一齊走, 
要留, 一齊留,
有咩重要得過一家人齊齊整整??
為左搵多少少錢, 一家人散晒, 值得??
仔女成長無左其中一個父母係身邊, 
對身心成長都有好大影響
不同年齡既小朋友, 都好需要父母一同在身邊, 做好身教, 做好榜樣
希望大家考慮移民時
好好諗清楚
對你來說, 什麼最重要?
家人, 定錢??



以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/



21 則留言:

  1. 如老公BC,我是BNO, 我可以用BNO身份去申請嗎?
    因SETTLEMENT VISA存款要求都高,BNO VISA條件較鬆

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個, 因為BNO VISA 申請的條文還未正式推出, 所以暫时不確定, 但應該是可以的
      留意, 以配偶簽證, 5年後申請永居, 然後立即入籍,
      而BNO 是5年後申請永居, 再多12個月後才入籍

      如果你有小朋友, 老公若是居英權二代, 按現時Family Visa, 小朋友3年入籍

      刪除
    2. 可以介紹移民公司嗎?

      刪除
  2. 可以介紹移民公司嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Please email to me jcinuk2018@gmail.com, and
      請留低
      姓名
      電話
      Email

      will reply you by email

      刪除
  3. 你好,請問如果父母帶小朋友以BNO Visa到英國,5年後三人成功取得永居身份,若父母不申請BC,而小朋友在英完成大學,5年間離境少於450日,小朋友是否能以個人身份申請入藉呢?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 永居批了後, 12個月之後就可以申請入籍
      5年間離境少過450 是申請永居用的, 當你有永居後, 只要一直在英國住, 什麼時候去申請入籍都可以, 不需要12個月後立即申請的
      若你有永居後, 離開英國超過兩年, 永居身份就會取消

      刪除
    2. 如頭5年每年離境多於90日但少於180日,是否只能取得永居身份?只有少於90日才可於取得永居身份後12個月申請BC?

      刪除
    3. 申請永居時, 5年內不能離開450日, 每12 個月不能離開180日, 如果你5年內, 每年都離開超過90日, 那5年就超過450日, 就不能申請永居了

      刪除
  4. 你好!可以介紹移民公司給我嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. HI, 請留低EMAIL, 或Email 給我
      jcinuk2018@gmail.com
      請留低
      姓名
      電話
      Email

      以及想申請哪一款簽證

      刪除
  5. 你好..見你到講: 而BNO 條文己講明, 5年後, 若不能取得永居, 是不可以續VISA, 必須離開英國!
    我知道申請永居時要考兩個試. 其中一個係英文, 萬一唔PASS, 咁點算? 因為我以為唔PASS可以續VISA再考
    另外, 如果5年係大人成功取得永居, 咁小朋友係咪都要考? 定係會AUTO因大人一樣取得永居呢? 謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 後來, BNO VISA更新了, 5年後未能申請永居, 可以續BNO VISA
      LIFE IN UK 試只要努力做多D PASS PAPER, 應該不難, 而且, 你可以一早考定, 若不合格, 可以試多幾次

      小朋友不用考英國或LIFE IN UK
      小朋友一定要大人可以申請永居, 才能申請永居

      刪除
  6. 你好,我小朋友剛18歲,打算去英國讀大學,父和母都有BNO,如果只是母親帶18歲小朋友申請BNO 5+1 visa,而父親不申請,5年後都是母和小朋友申請永居和入藉,這情況可以嗎?還是會要求父親一同申請visa,

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個情況, 我不確定, 可以轉介移民顧問比你, 你和移民顧問傾下你的情況, 看看點申請會比較好
      有需要可以EMAIL 你的姓名, 電話比我

      刪除
  7. 你好,我小朋友剛18歲,打算去英國讀大學,父和母都有BNO,如果只是母親帶18歲小朋友申請BNO 5+1 visa,而父親不申請,5年後都是母和小朋友申請永居和入藉,這情況可以嗎?還是會要求父親一同申請visa,

    回覆刪除
  8. 我太太有BC, 我有BNO 想自己做主申請人和一個小朋友申請Bno visa, 太太是不是不需申請的? 小朋友現在在英國拿T4 , 可否自己在港申請, 小朋友在英申請(不回港)

    回覆刪除
    回覆
    1. 太太不同申請任何簽證,
      你在HK申請, 小朋友在英國申請 OK 無問題

      刪除
  9. 你好,我和太太和女兒(13歳)準備下個月用BNO VISA入境英國,但我的情況有些特別因為半年後我要離開英國,理由是我用衣親資格申請去台湾,預計坐一年移民監前前後後最少要離開英國420日,我的最終目的只是希望女兒合資格轉做BC,我和太太退休後會留在台湾生活。現在我的疑問是如果我5年内只是離開420日(上限450日),是否只是延長5+1的申請日期?有没有影響女兒合資格轉做BC?又有些講法女兒(13歳)5年後已經成年可以自己申請轉做BC正確嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 為什麼不在一年後才申請BNO VISA? 那便可以一起申請永居, 一起入籍

      刪除

熱門文章