2020/07/18

HK VS UK 小動物大比拼

HK VS UK 小動物大比拼

今次的大比拼, 是小動物, 包括寵物, 和昆蟲 😜

#1 狗



香港受限於居住環境, 室內的活動空間有限
好多住宅不許養寵物
即使可以養狗, 好多地方又唔比狗入
所以小狗在香港就無乜活動空間

但,
英國就唔同了
如果你住HOUSE, 本身屋前屋後己有花園可以玩
附近又有大大公園給小狗跑來跑去
我經常看到有人帶大狗小狗去公園

連英國疫情最嚴重的時候,
政府都容量狗主每日帶小狗外出散步一次
所以小狗在英國的活動空間大好多

#貓

在香港養貓, 有好多要注意的地方,
如不能太窗, 又或者一定要安裝紗網
貓除了去看醫生, 沖涼修甲之外, 正常不會外出, 外出時也會用袋/籠裝好才出門
一旦走失了, 便要四出尋貓
好像完全不會認得回家的路一樣

不過

在英國就完全不一樣
英國的家貓和野貓都一樣會四圍走
有朋友養貓, 除了定時回家食野, 晚上回家睡覺外,
平日就一早出門四周玩

以前我家的後園, 每日至少有3隻家貓在圍欄上經過,
有時還會跳入我家後園

難道英國的貓會認路, 香港的貓不會??
還是因為香港的貓因為平常不出門, 一出門便會迷路??

#4 蚊

係香港, 如果去郊外, 或多草叢既地方,
有時連樓下公園, 都要用蚊怕水
因為香港D 蚊真係可以狂咬人

不過呢, 英國係無咬人吸血既蚊
所以即使英國多森林, 草地, 樹叢,
外出都唔駛擔心 (特別惹蚊的人聽到特別開心)

所以,係英國超巿, 蚊怕水係放係travelling 既部份
只係去旅行先需要買
(聽說蘇格蘭有D 會吸血的蠓, 好細好細隻, 不過去年去蘇格蘭旅行都沒有遇到)


#5 曱甴 / 小強

係香港, 最怕見到小強, 尤其在家中出沒

不過, 超幸運, 英國係無小強架
相比蚊患, 我覺得英國無小強更令人高興

#6 老鼠


香港當然有老鼠,
不過好多屋苑的鼠患不算嚴重

係英國, 我住的附近真係唔覺有老鼠出沒
(可能夜晚才出動, 我己回到家, 還是貓太多?)
聽朋友說, 倫敦的舊屋比較多鼠患, 而且還是在屋內出現
如果我家出現老鼠,
肯定嚇死我

#7 松鼠

香港好難見到既松鼠,
係英國真係好平常
尤其不時跳入我家花園搵野食

#8 野兔

在香港, 我真的沒有在街外見過有兔子
不過, 英國真係不時見到兔子出沒
而且通常是一家大細出沒添

#9 鴨

在英國, 有好多大大小小的湖,
通常湖都有一大堆鴨子住客
當見到有人拿食物, 就會全部游過來食

#10 天鵝

英國的天鵝, 都是屬於英女皇
是受保護動物
通常湖都有天鵝, 和鴨一同生活,
不過, 因為天鵝比較大隻,
常常搶鴨仔既野食

#11 狐狸

英國郊區不時有狐狸出沒
不過唔似松鼠, 兔仔咁常出沒
尤其日頭更少見


最常看到的, 反而是路上的狐狸屍體
可能狐狸都是夜間出沒,
晚上時馬路少車
當狐狸過馬路時沒有注意到,
就好容易被車撞倒

#12 馬

在香港, 基本上只有馬場, 和給遊客去的農場才有馬
不過呢, 係英國, 真係有唔少人在家養馬
而且不少地方還有馬道, 專給馬行的道路

今天帶兩兄弟去公園玩時, 就遇到2隻馬散步

暫時先寫12種小動物, 諗到再加上吧



以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

==================================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

Email : jcinuk2018@gmail.com


請留低

姓名

電話

Email


以上只係個人分享, 並不構成任何建議


==================================================================

更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/



沒有留言:

張貼留言

熱門文章