2021/04/18

Science Project

上一篇講過,哥哥今個Term 的主題是 Tomorrow's World, 今日哥哥同我講,佢地每人要揀一個人物去了解生平,跟住向全班做presentation ,可以揀既人唔少,好似 fb 教主,Tesla 教主,apple 教主之類。

哥哥就揀左Steve Jobs, 今日返學就係上網google Steve Jobs 既過去,佢同我講,第一部mac 係用木做外殼,bala bala 下刪一萬字
英國的教育,都幾著重
✅自己做資料搜集
✅presentation 技巧
✅自己揀有興趣的題目
每期的project, 其實可供學生選擇的項目不少,有d 係整模型 (哥哥整過金字塔,太陽系,太空植物生態系統,二戰戰場模型等等),有d整powerpoint (整過進化論,一戰人物),其實仲有讀書報告,電影影評 (竟然可以揀star wars), 編寫故事等等,在項目表上隨意選一項便ok
聽哥哥講,雖然揀邊樣項目都無所謂,但揀複雜d 個d, 有多d house point (詳細睇下哈利波特), 所以哥哥都會揀d 可以拎多d house point 的 ( project 本身好似無分數的,反正交左之後,老師通常只有讚下well done 之類),試過有一次,哥哥見同學d project 靚過佢個d, 佢無交本身個份,當晚立即整過另一個,話自己本來那個太求其喎🤷‍♀️
其實我覺得小學學既野,除左英文數學,好多野到大都唔會有咩作用,不過重要係學習的過程,唔會一味死背書,自己尋找資料與答案,而無論學生交d 咩,老師都搵到欣賞小朋友既地方,欣賞和讚賞已植入英國人心裡,反正老師的Comment 都是好的,老師讚good 已經等於做得唔太好😝 well done, awesome , excellent 輪流出場,令小朋友有自信去答問題

===============================================================
香港英國零距離 -- 香港<--> 英國速遞服務
全新 Easy Parcel 速遞服務幫到你!! 我地爭取到比DHL 正價大約6折的運費,只要經我們出DHL 提單,可享最優惠運費,令你感受到香港和英國零距離。
詳細資料:

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料
移民英國新手懶人包 (居住/學校/醫療/工作/交通/購物)

英國教育系列 -- 綜合篇

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

===============================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

請留低
姓名
電話
Email

以上只係個人分享, 並不構成任何建議

我之前用的移民顧問,是英國注冊的移民顧問,可以用中文或英文溝通,如果有需要找專業人仕幫手申請各種簽訂,可以Email 比我,請記得留低姓名,電話,和電郵以便聯絡,以及要說要想申請哪一種簽證。

一開始的查詢是免費的,可以先把個人背景,想申請的簽證,大約想申請的時間,到英國的日子和移民顧問傾詳情,若決定要找移民顧問幫手申請才付費的。
===============================================================
更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/

沒有留言:

張貼留言

熱門文章