2022/09/04

熱鬧的機場

老爺奶奶星期六已飛回香港了




我地星期六食完早餐就準備出門
下午4點機,預1點到
3小時前check in, 時間好鬆動吧??
錯了
我地真係1點到,無塞車
不過,check in 人龍好長
排隊前己有地勤問幾點機,我地答4點,佢就叫我地入去排
我估如果係快登機個d 會叫佢地排另一條快d 掛






排到一半,有另一個地勤問目的地在哪
答香港後,她說佢唔會check 文件,要去counter check
排我地前面那家人,唔知係咪欠東西,被地勤叫他們離開了隊🤦🏻‍♀️
排到我地時,剛好已2點半
每件文件check 得仔細
要準備
1. 針咭
2. 酒店確認信
3. pcr test (記得係飛香港個程,起飛前48小時內做既test, 計test 時間,不是收result 時間)
4. 香港政府既健康碼,事前一定要先填好,會有綠色既QR code, 我print 出來時print 了黑白,地勤問係咪綠色,好彩我个有save 係電話,show 比佢睇明顯係綠色先ok
check in 對文件,寄行李就15分鐘
好彩我地預鬆一個點時間
他們安檢完都快可以登機
===========================
香港 <==> 英國寄件服務
.
網上購物想慳上加慳, 記得留意TopCashback 有無回贈, 未登記過既, 用以下LINK 登記及消費最少10鎊, 即可以得到10鎊Cashback 回贈
.
如果大家既能源公司就快到期,
可以去Octopus 格下價, 睇下佢既PLAN 會唔會平過你
若價錢OK, 用呢條ref link, 我和你可以share 100 鎊回贈, 即每人50鎊,
可以幫補下冬天暖氣費🤣
.
American Express Refer link, 成功申請可以有6000 Avios (3個月內消費£1,000 )
.
Shopmium Referral link, 或我既Referral code XI2M2P 可以免費換一樽Pringles 薯片

沒有留言:

張貼留言

熱門文章