2021/03/17

英國人口普查2021 Census 2021

 各位香港人請留意

📣📣📣
在國家身份這一題, 若打HongKong, 是有HongKonger & Hong Kong, Chinese 選, 我就當然係揀左HongKonger 啦 👍 大家小心選擇, 唔好亂選





Ethnic 民族這一項, 我選了other Asian, 然後輸入HongKonger, 呢個不是預設選項, 但可以自己輸入
Main Lang 有Cantonese 選的


作為香港人, 希望英國可以正確分出中國人和香港人, 以及比英國政府知道在英國的香港人有多少, 希望英國以後在政策上可以多關注香港人, 而不是把香港人當作中國人
大家記得準時, 在3月21日前把人口普查問卷填好, 上網填其實不用花太多時間的, 每人大約花15分鐘便OK, 居住在英國的人, 只要住滿30天, 都有責任填好, 每人的問卷, 都可以幫英國政府更好的制定以後方向

P.S. 收到的人口普查信件, 只有一個16位的access code, 並沒有paper form 可以填, 若真的想要填表, 要上網或打電話申請, 但其實若一屋幾個人, 要填幾次, 有D 資料, 填左一次, 下次唔駛入, 所以上網填應該快過用paper

===============================================================
香港英國零距離 -- 香港<--> 英國速遞服務
全新 Easy Parcel 速遞服務幫到你!! 我地爭取到比DHL 正價大約6折的運費,只要經我們出DHL 提單,可享最優惠運費,令你感受到香港和英國零距離。
詳細資料:

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料
移民英國新手懶人包 (居住/學校/醫療/工作/交通/購物)

英國教育系列 -- 綜合篇

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

===============================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

請留低
姓名
電話
Email

以上只係個人分享, 並不構成任何建議

我之前用的移民顧問,是英國注冊的移民顧問,可以用中文或英文溝通,如果有需要找專業人仕幫手申請各種簽訂,可以Email 比我,請記得留低姓名,電話,和電郵以便聯絡,以及要說要想申請哪一種簽證。

一開始的查詢是免費的,可以先把個人背景,想申請的簽證,大約想申請的時間,到英國的日子和移民顧問傾詳情,若決定要找移民顧問幫手申請才付費的。
===============================================================
更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/

沒有留言:

張貼留言

熱門文章