2021/03/21

想食自己煮之 - 自家制芝麻糊

英國,當然不可能像香港一樣,落樓下有糖水舖,得閒就去食返碗。基本上,都習慣了想吃什麼,就研究一下怎樣煮。

有新廚房玩具—豆漿機,當然要試試不同的食譜

中式糖水之中,我既頭三位分別係

🥣豆腐花
🥣芒果西米撈
🥣芝麻糊
其他嘛,基本上我都唔食架😆
豆腐花,下次我就試下煲完豆漿整豆花😋
芒果西米撈,最大問題係英國無泰國芒果🙄要係呂宋芒先啱味嘛
而芝麻糊呢,呵呵呵,今日我去中超買芝麻,以後想食,半小時就食得了



材料:
🖊芝麻 50g
🖊米 15g
🖊片糖 20g (原食譜是20G, 我覺得比較淡, 故改為20G, 若不喜太甜可改回15G)
🖊清水 加至max 水線

👉芝麻, 在中超便有了


首先,把芝麻放入焗爐,150度焗4分鐘 (圖中, 把芝麻放在小碗內烤, 之後我把芝麻直接放在焗盤上烤, 芝麻的香味更突出)



然後,把所有材料放入豆漿機







按Soymilk 制
20分鐘就食得
超方便



==========================================
團購豆漿機優惠
是次團購包括 :
1. 多功能熱湯豆漿機 Hot Soup Blender
2. 所有 BRUNO hotplates 套裝,以下連結的產品都可享折扣優惠
折扣:
以上產品 (豆漿機及Hot Plate 套裝) 均享有原價7% off 的折扣優惠,請在付款時輸入折扣碼[GRPBUY2021EA],便可享有7% Off
團購優惠期:
� 2021年3月19日至2021年4月1日為止
�保養及維修
HappyCooking UK 是Bruno 的英國代理,產品付有中文說明書,也有一年保養及維修。
詳情的保養及維修連結如下:
運費:
全單購物滿150鎊可享速遞至全英國免運費
若上次錯過了Hot Plate 套裝, 或想訂購今次的豆漿機, 便不要錯過今次的折扣優惠了
產品介紹:
Bruno 豆漿機開箱 ~~ 自家制香濃豆漿超EASY
Bruno 豆漿機食譜 --- 自家制士多啤梨沙冰



===============================================================
香港英國零距離 -- 香港<--> 英國速遞服務
全新 Easy Parcel 速遞服務幫到你!! 我地爭取到比DHL 正價大約6折的運費,只要經我們出DHL 提單,可享最優惠運費,令你感受到香港和英國零距離。
詳細資料:

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料
移民英國新手懶人包 (居住/學校/醫療/工作/交通/購物)

英國教育系列 -- 綜合篇

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

===============================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

請留低
姓名
電話
Email

以上只係個人分享, 並不構成任何建議

我之前用的移民顧問,是英國注冊的移民顧問,可以用中文或英文溝通,如果有需要找專業人仕幫手申請各種簽訂,可以Email 比我,請記得留低姓名,電話,和電郵以便聯絡,以及要說要想申請哪一種簽證。

一開始的查詢是免費的,可以先把個人背景,想申請的簽證,大約想申請的時間,到英國的日子和移民顧問傾詳情,若決定要找移民顧問幫手申請才付費的。
===============================================================
更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/

沒有留言:

張貼留言

熱門文章