2021/03/26

放學後的親子時間

小朋友復課後,終於回到有規律的生活

之前放假三個月,雖說有Home Learning, 但始終不用去學校,生活作息很難保持一樣,哥哥常常晚餐後說想看一套Movie, 反正9點多看完的話,立即去睡,第二天8點起床也很輕鬆🤦‍♀️
現在放學回到家,大約3:45, 兩兄弟立即沖涼,之後吃一點生果或餅乾,哥哥有功課就做功課,沒功課就兩個去玩一陣,看一陣電視
(今天陪哥哥看了一會Youtube, 他竟然在看化學實驗🙄幾種液體加熱,變成好似火山升起,收集呢堆類似金屬粉既東西,再加熱,整成一塊餅既形狀,加入唔知咩液體,如果上面放一塊磁石,竟然做到磁浮效果,好amazing 😱 中間我其實都唔知段片講乜,都要靠哥哥翻譯返比我知)
通常,6點半前食晚餐
7點左右就開始no screen time, 玩下board game, 然後我讀下中文故事書,之後哥哥入房看中文或英文書,我和弟弟再去弟弟房讀弟弟喜歡的書。






弟弟在香港時,只是K2 學生,真係連自己既中文名都唔識寫(其實連認都唔認得🤦‍♀️) 好多時bedtime story 時間,我想讀中文書比佢聽,佢就換另一本英文書。而屁屁偵探是弟弟最喜歡的中文書,幸好都還有一套書喜歡,至少多dd 機會聽下中文
雖然我地在家講中文,但日常生活用到既詞彙唔會好多,起身,刷牙洗面,食早餐午餐晚餐,訓覺,睇電視做功課,幾乎齊晒。但當讀中文故事書時,就可以讀到唔同情景,動物,先叫做聽多少少中文。
p.s. 來到英國後,連親子時間及關係都好好多,哥哥在香港時讀到小三,下學期我地就到左英國。仍然在香港時,晚上做完功課,溫下默書測驗考試後,真係只夠時間讀一兩本故事書,途中還未計算不停摧逼快快快,寫好一點,為什麼寫錯了之類😥
而且最快十點多才能上床訓覺,第二朝睡眼惺忪起床。但現在,哥哥6點多就自然醒,訓得足,人都健康d



===============================================================
香港英國零距離 -- 香港<--> 英國速遞服務
全新 Easy Parcel 速遞服務幫到你!! 我地爭取到比DHL 正價大約6折的運費,只要經我們出DHL 提單,可享最優惠運費,令你感受到香港和英國零距離。
詳細資料:

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料
移民英國新手懶人包 (居住/學校/醫療/工作/交通/購物)

英國教育系列 -- 綜合篇

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

===============================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

請留低
姓名
電話
Email

以上只係個人分享, 並不構成任何建議

我之前用的移民顧問,是英國注冊的移民顧問,可以用中文或英文溝通,如果有需要找專業人仕幫手申請各種簽訂,可以Email 比我,請記得留低姓名,電話,和電郵以便聯絡,以及要說要想申請哪一種簽證。

一開始的查詢是免費的,可以先把個人背景,想申請的簽證,大約想申請的時間,到英國的日子和移民顧問傾詳情,若決定要找移民顧問幫手申請才付費的。
===============================================================
更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/

沒有留言:

張貼留言

熱門文章