2022/10/08

哥哥包壽司

上星期去朋友家聚會

兩兄弟食完紫菜飯後念念不忘
日日話想食壽司
去買左2包煙三文魚就可以開始
(意大利產壽司米,韓國紫菜,麵豉湯等是家中常備)

材料:
壽司米
壽司紫菜
雞蛋
煙三文魚

做法:
先打蛋, 加入味淋, 砂糖, 盬, 煎成蛋皮, 切條, 約1CM 闊
煙三文魚, 切條, 約1CM 闊

壽司米煲好後, 加入壽司醋, 試味, 直到壽司的酸味足夠

在熟食用的枮板上放上壽司蓆, 再放上一塊壽司用紫菜
薄薄舖上一層壽司飯, 紫菜頂約1寸要留白, 不要放壽司飯
放上蛋及三文魚, 
(也可以加入蟹柳, 肉鬆, 青瓜, 牛油果等)

慢慢把壽司卷起, 每卷起一圈就用壽司蓆壓實, 再慢慢卷完餘下的, 直到完成
把頭尾切掉, 再每2CM 切成一件














麵豉湯是用上圖這款
加200ML 熱水便OK, 超方便


哥哥本來唔想包壽司
但我話我唔得閒(其實是不想包,而且之前次次都係哥哥負責,因為我要做前期既煎,切,把飯放在紫菜上,佢只負責放料及卷起)
我告訴哥哥,如果佢唔包,咁就唔整壽司了
哥哥問,咁d 煙三文魚點?
我說,就咁當餸食啦😝
佢咁就無奈地話等佢負責
🎉✌️搞掂
===========================
香港 <==> 英國寄件服務
.
網上購物想慳上加慳, 記得留意TopCashback 有無回贈, 未登記過既, 用以下LINK 登記及消費最少10鎊, 即可以得到10鎊Cashback 回贈
.
如果大家既能源公司就快到期,
可以去Octopus 格下價, 睇下佢既PLAN 會唔會平過你
若價錢OK, 用呢條ref link, 我和你可以share 100 鎊回贈, 即每人50鎊,
可以幫補下冬天暖氣費🤣
.
American Express Refer link, 成功申請可以有6000 Avios (3個月內消費£1,000 )
.
Shopmium Referral link, 或我既Referral code XI2M2P 可以免費換一樽Pringles 薯片
.
若各位想睇返D 舊資料, 或之前介紹過既
可以去JC IN UK 英倫生活記
移民英國新手懶人包
英國教育系列 -- 綜合篇
移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

沒有留言:

張貼留言

熱門文章