2022/01/22

想食自己煮之: 自家制燒墨魚丸

好掛住日本呀

除了成日食下刺身,烏冬等補償下我個日本胃
我終於買齊材料整燒墨魚丸了



以前去大阪旅行,我會一個人一日食一盒呢
超鐘意食
係香港時已有自己在家整
也是同一款燒墨魚丸粉
這個燒墨魚丸材料包超方便
只需要再買八爪魚粒,燒墨魚丸醬,堅魚片,蔥粒就可以開工
八爪魚粒的話,Morrison 有急凍cooked 的,如圖,雖然封面寫住係 squid, 但明明就是八爪魚腳呀
太耐無整過,忘了要留點粉漿在翻轉成型時加落去,所以有部份唔夠粉漿唔夠圓
以前係香港時,用八爪魚刺身片(其實都係熟的)
今次係cooked + 急凍過, 感覺d 八爪魚無咁彈牙,有點淋
哥哥話生日要再整過,知道邊到買材料就容易啦
幾時食都得

Morrison 買的, 是急凍的海鮮, 10鎊有3盒,
可配其他海鮮, 如小魚仔可以用來滾魚仔蕃茄薯仔湯

材料己齊

Bruno 配小丸子模
燒墨魚丸粉套裝
八爪魚粒
堅魚片
燒墨魚丸汁
竹籤


燒墨魚丸粉套裝還配有天婦羅粒, 紫菜粉, 紅色粒粒
再配少少蔥花


燒墨魚粉只需加500ML 清水, 超方便












閱讀分享Youtube Channel Teddy Bear's Story Time <-- 喜歡閱讀作品分享的話, 請訂閱頻道, 謝謝

近期推薦
📖生活化獨立小故事


熱門主題:



香港 <==> 英國寄件服務
.
若想把香港的寶貝車運來英國,請pm 我查詢詳細資料
.
網上購物想慳上加慳, 記得留意TopCashback 有無回贈, 未登記過既, 用以下LINK 登記及消費最少10鎊, 即可以得到10鎊Cashback 回贈
.
最好用Gift card 回贈App JamDoughnut
Use my referral code Q2WX to get a £2 bonus with your Cash out.
.
如果大家既能源公司就快到期,
可以去Octopus 格下價, 睇下佢既PLAN 會唔會平過你
Octopus Energy 價格比較 <-- 暫時覺得最抵的能源公司
若價錢OK, 用呢條ref link, 我和你可以share 100 鎊回贈, 即每人50鎊,
可以幫補下
.
American Express Refer link, 成功申請可以有6000 Avios (3個月內消費£1,000 )
.
Shopmium Referral link, 或我既Referral code XI2M2P 可以免費換一樽Pringles 薯片

沒有留言:

張貼留言

熱門文章