2022/01/18

香港英國零距離 DHL 寄送服務 (附2022年1月最新運費表)

新既一年, DHL 的運費也有少許調整

(沒法子, 燃油附加費及Covid 附加費實在每月都在變動, 而我們的運費是全包的, 一個價錢包了所有附加貴, 上門取件及我們的報關清關服務)
最新運費表請看附圖
留意, 空運的運費計算是以箱的重量或體積, 以較高者為準, 所以大家在準備寄件時, 要留意箱不要太大, 剩下太多空間也要付運費的
可以壓縮的東西便盡量縮細體積, 如最常寄的衣物, 口罩, 可以先放入壓縮袋/密實袋, 盡量把空氣壓出, 口罩若連盒一同寄, 體積及拆盒大很多呢

.
.
香港食物出口現在變得更嚴格
我地己預先向DHL 申請私人寄食物出口
一般常寄食物己取得Approval (清單可以PM我查詢)
若大家想寄D 特別野食, 可以先PM我
若大家想寄營養補充品, 也需預先取得批核, 先PM產品資料給我, 預早取得批准, 寄件時更順利
.
小包裹寄送服務
近人不少人想寄小包裹來往英國香港做聖誕禮物
所以我地都把最低寄件5KG 改為3KG
等大家可以安心把禮物送到至愛手上
不過, 請留意, 空運的運費是計箱體積及重量, 故若你的東西很輕, 但箱很大, 便會用箱尺寸計, 所以大家請盡量用細箱, 運費便可以更抵了
.
為什麼要揀我地Hi Parcel 幫你寄件??
首先, 我地有 #專業報關員 , 幫你準備DHL 文件, 報關, 清關, 確保你想寄既東西都可以順利寄出
我地有一份 #禁運清單, 可以避免你想要寄的東西被打回頭
.
我地仲可以寄有充電池, 鋰電池既東西, 電話, Ipad, Notebook 等等都可以寄
唔確定想寄的東西能不能順利寄出? 可以PM 我問下
.
其次, 經我地寄件, 一般約2個工作天便可以送到手 (英國去香港約需3個工作天)
.
想知更多寄件詳細資料, 如 #禁運清單 #寄件流程, #GoogleOrderForm #運費資料 , 歡迎Email 查詢




運費及計算法請參考圖片 (HK TO UK & UK TO HK 同價) , 運費以箱實際體積或重量, 以較高者為準 (箱體積計算法: 長X闊X高/5000) 所以, 用細箱會比用大箱平, 請盡量用細箱及壓縮空間 費用己包DHL 上門PICKUP, 報關清關及DHL 上門派件 及其他附加費 , 因近期DHL 不時更新燃油及Covid 附加費, 若不是近期寄件, 請寄件前再查詢最新運費表, 或可以在Facebook https://www.facebook.com/JasperXJayden 的頂置POST 查看最新運費資料 可以使用任何紙箱 (箱尺寸每邊不超過120CM), 或紅白藍, 或旅行箱也可以, 一定要封好, 確保運送途中不會打開, 爆開 付款方法: 待DHL 取了箱後回DHL 中心度體積及重量, 我地按DHL 回報收運費, 會連同DHL REPORT 給你參考, 運費是英國銀行戶口過數去我地公司戶口, 分FIRST PAYMENT 及FINAL PAYMENT, 一般會在同一個EMAIL 把2次的付款資料EMAIL 比你


.

===========================
香港 <==> 英國寄件服務
.
網上購物想慳上加慳, 記得留意TopCashback 有無回贈, 未登記過既, 用以下LINK 登記及消費最少10鎊, 即可以得到10鎊Cashback 回贈
.
如果大家既能源公司就快到期,
可以去Octopus 格下價, 睇下佢既PLAN 會唔會平過你
若價錢OK, 用呢條ref link, 我和你可以share 100 鎊回贈, 即每人50鎊,
可以幫補下冬天暖氣費🤣
.
American Express Refer link, 2月28日前成功申請可以有12000 Avios (3個月內消費£1,000 )
.
Shopmium Referral link, 或我既Referral code XI2M2P 可以免費換一樽Pringles 薯片
.

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料
移民英國新手懶人包 (居住/學校/醫療/工作/交通/購物)

英國教育系列 -- 綜合篇

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

===============================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

請留低
姓名
電話
Email

以上只係個人分享, 並不構成任何建議

我之前用的移民顧問,是英國注冊的移民顧問,可以用中文或英文溝通,如果有需要找專業人仕幫手申請各種簽訂,可以Email 比我,請記得留低姓名,電話,和電郵以便聯絡,以及要說要想申請哪一種簽證。

一開始的查詢是免費的,可以先把個人背景,想申請的簽證,大約想申請的時間,到英國的日子和移民顧問傾詳情,若決定要找移民顧問幫手申請才付費的。
===============================================================
更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/

沒有留言:

張貼留言

熱門文章