2022/01/05

自我隔離挑戰 Self-isolation Challenge

早兩日Lunch 時, 哥哥突然話想食日本士多啤梨
三年無食過啦
又會無啦啦提起



老公話,英國d 士多啤梨又香又甜,
最重要係咩?抵食呀👍 M&S 既Red Diamond, 4 鎊一大盒
以前一田買個d 日本士多啤梨,百幾蚊得十粒左右
現在4鎊起碼有十幾廿粒
除非我地返香港探親,或去日本旅行,否則都幾難買日本士多啤梨
跟住,哥哥問幾時返香港玩
我問佢,你知暑假有多才天嗎?
哥哥搖搖頭
只有40日咋
你知返香港要隔離多少天嗎?
哥哥也搖搖頭
要在隔離酒店隔離21日呀😱😱😱
然後,哥哥懶係勁咁話,係酒店21日好容易啫,有電視電話電腦就ok
😏真係太睇少一家四口在酒店房隔離21日既悶局
跟住,老公叫佢試下下午自己留在房不出門到晚餐
(我心諗,得幾個鐘邊試到🙄
果然,之後個幾個鐘,佢就在房睇Youtube, 打機
仲要在房內嗌食乜飲乜
同一時間,弟弟話要一齊參加喎
跟住入房砌Lego 😒
究竟明唔明隔離係咩
到晚餐時間,當然,佢兄弟都覺得好輕鬆
呢個所謂挑戰真係完全無效果
當全世界都放棄清零,決定和病毒共存時
在世界既另一邊
好似平行時空一樣
放棄和世界往來,把自己封鎖
然後把世上其實國家描述到好似好危險咁
實際上
其他地方已回復本來生活了
英國既學生,一早已正常返學
香港學生仍然只返半日 (但聽說返半日後輕鬆了?係咪都算好事?)
在英國,去大部份地方都不需要check 任何東西,只有大型活動,如球賽,night club 才需要有covid pass, 還不一定要打針,做了test 也接受,不過,暫時我都還未用過😆 我還是盡量少去人多地方
沒有人逼打針 (只有勸諫🤷🏻‍♀️)
雖然如此,英國好多人都積極打針
booster 都好多人打左
當然一樣有人反對疫苗,不過,這也是個人自由
今日,英國有超過廿萬單新症
睇數字好似好誇張
不過,暫時入院人數,死亡人數都比之前高峰少
希望如專家所言,呢個變種傳得快但毒性弱吧
明天,兩兄弟都返學了
太好了
終於不用日日留在家,被兩個煩死了
若再lockdown 及停課,我肯定被他們煩死
===========================
香港 <==> 英國寄件服務
.
由今日起直到2022年2月28日, 英國代理商 Happycooking UK 仲提供團購優惠比讀者, 所有品牌 Bruno & Vitantonio的三文治機 及 模具產品都有優惠,包括 Miffy 特別版三文治機!
只要在CHECKOUT 時輸入Coupon: GRPBUY2022AJJ
就有 12%OFF 即 #88折優惠
團購產品的連結如下:
https://happycooking.uk/collections/sandwich-maker
.
網上購物想慳上加慳, 記得留意TopCashback 有無回贈, 未登記過既, 用以下LINK 登記及消費最少10鎊, 即可以得到10鎊Cashback 回贈
.
如果大家既能源公司就快到期,
可以去Octopus 格下價, 睇下佢既PLAN 會唔會平過你
若價錢OK, 用呢條ref link, 我和你可以share 100 鎊回贈, 即每人50鎊,
可以幫補下冬天暖氣費🤣
.
American Express Refer link, 2月28日前成功申請可以有12000 Avios (3個月內消費£1,000 )
.
Shopmium Referral link, 或我既Referral code XI2M2P 可以免費換一樽Pringles 薯片
.

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料
移民英國新手懶人包 (居住/學校/醫療/工作/交通/購物)

英國教育系列 -- 綜合篇

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

===============================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

請留低
姓名
電話
Email

以上只係個人分享, 並不構成任何建議

我之前用的移民顧問,是英國注冊的移民顧問,可以用中文或英文溝通,如果有需要找專業人仕幫手申請各種簽訂,可以Email 比我,請記得留低姓名,電話,和電郵以便聯絡,以及要說要想申請哪一種簽證。

一開始的查詢是免費的,可以先把個人背景,想申請的簽證,大約想申請的時間,到英國的日子和移民顧問傾詳情,若決定要找移民顧問幫手申請才付費的。
===============================================================
更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/

沒有留言:

張貼留言

熱門文章