2022/01/18

即興韓燒 配靚靚雪花牛

哥哥話想食韓燒

剛巧上星期買到靚Short ribs
昨晚起骨後,骨及肉各自放冰櫃
今日先用切肉機切其中一半
揀short ribs, Costco 有好多份可以揀,唔似Waitrose 次次只得三四pack
首先,揀肉要厚,否則切出來都無肉食
其次,骨越細越幼越好,起骨後才有多d 肉
最後,從側邊望,見到肉有雪花紋
有齊以上三項,點煮都好味
切完肉,加埋d 薄切牛舌,魚蛋,日式芝麻腸,簡簡單單又一餐,仲要唔洗我煮












===========================
香港 <==> 英國寄件服務
.
網上購物想慳上加慳, 記得留意TopCashback 有無回贈, 未登記過既, 用以下LINK 登記及消費最少10鎊, 即可以得到10鎊Cashback 回贈
.
如果大家既能源公司就快到期,
可以去Octopus 格下價, 睇下佢既PLAN 會唔會平過你
若價錢OK, 用呢條ref link, 我和你可以share 100 鎊回贈, 即每人50鎊,
可以幫補下冬天暖氣費🤣
.
American Express Refer link, 2月28日前成功申請可以有12000 Avios (3個月內消費£1,000 )
.
Shopmium Referral link, 或我既Referral code XI2M2P 可以免費換一樽Pringles 薯片
.

以下是過往文章大合集, 若對移民英國有疑問, 可以先看以下文章有沒有想知既資料
移民英國新手懶人包 (居住/學校/醫療/工作/交通/購物)

英國教育系列 -- 綜合篇

移民英國, 最常見問題 (英國簽證, 移民前後準備, 英國生活大全集)

===============================================================

如果大家想我多D 分享唔同既英國資料, 如英國生活, 或移民顧問資料, 可以Email 比我

請留低
姓名
電話
Email

以上只係個人分享, 並不構成任何建議

我之前用的移民顧問,是英國注冊的移民顧問,可以用中文或英文溝通,如果有需要找專業人仕幫手申請各種簽訂,可以Email 比我,請記得留低姓名,電話,和電郵以便聯絡,以及要說要想申請哪一種簽證。

一開始的查詢是免費的,可以先把個人背景,想申請的簽證,大約想申請的時間,到英國的日子和移民顧問傾詳情,若決定要找移民顧問幫手申請才付費的。
===============================================================
更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/



沒有留言:

張貼留言

熱門文章