2023/04/14

超白滑蒸水蛋

食物要色香味俱全先有好胃口

通常,我都會研究好如何煮先真正落手煮
第一次整必定跟足食譜
一旦煮成功,便會一路照做落去
不過,蒸水蛋我試過好多唔同食譜
不是水汪汪汪就是太老
考慮到屋企既爐好似無香港d 爐咁猛火
唯有多試試
經過唔同分量,
唔同蒸焗時間的嘗試之後,
終於蒸出鏡面水蛋

材料:
雞蛋
蛋水比例 1: 1.5, 即若雞蛋 200ML, 就加300ML 水, 共500ML

做法:
  1. 蛋液打發後加水
  2. 倒蛋液落碟前先過篩
  3. 用火槍或隔油網把泡泡弄走
  4. 蓋上錫紙
  5. 在大鑊加滾水, 大火煲至水滾後放在蒸架上
  6. 大火蒸10分鐘, 關火後再焗多幾分鐘






用大火蒸水蛋
蒸好後移去隔離焗多陣
開始炒菜
炒好菜後,蛋也焗好了
時間教得剛剛好
豬仔骨在炒菜時氣炸最後3分鐘
3個餸在同一時間完成
新鮮滾熱辣

===========================
香港 <==> 英國寄件服務
.
若想把香港的寶貝車運來英國,請pm 我查詢詳細資料
.
網上購物想慳上加慳, 記得留意TopCashback 有無回贈, 未登記過既, 用以下LINK 登記及消費最少10鎊, 即可以得到10鎊Cashback 回贈
.
最好用Gift card 回贈App JamDoughnut
Use my referral code Q2WX to get a £2 bonus with your Cash out.
.
如果大家既能源公司就快到期,
可以去Octopus 格下價, 睇下佢既PLAN 會唔會平過你
若價錢OK, 用呢條ref link, 我和你可以share 100 鎊回贈, 即每人50鎊,
可以幫補下
.
American Express Refer link, 成功申請可以有6000 Avios (3個月內消費£1,000 )
.
Shopmium Referral link, 或我既Referral code XI2M2P 可以免費換一樽Pringles 薯片
.
JC IN UK 英倫生活記目錄


更多英國生活分享 https://www.facebook.com/JasperXJayden/

沒有留言:

張貼留言

熱門文章